Fout bij startkaart aanvraaging?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zeelien

Fout bij startkaart aanvraaging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 18:20

Hoi *\o/*

Ik had me aangemeld bij een ruitervereniging bij mij in de buurt zodat ik een startkaart kon aanvragen, nu was dat allemaal geregeld en de ruitervereniging zou ook voor mij een startkaart aanvragen.

Maar nu werd ik net gebeld door de ruitervereniging met het probleem dat ik al bij de knhs aangemeld stond met mijn paard?
Maar dit kan helemaal niet want ik heb nog NOOIT iets aangevraagd of dergelijke?
Hoe zou dat kunnen?
Nou heb ik wel bij hun op de manege drie maanden met mijn paard gelest in de groepsles , kan het hiier mee te maken hebben?
De gene die mij net belde die gaat morgen ochtend bellen naar KNHS, maar nou vroeg ik me af wat er gebeurd kan zijn en hoe dit dan verder in zijn gang gaat? En heeft iemand anders hier ervaringen mee, of meegemaakt ? :Y)

Groetjes *D

Nicjuh_

Re: Fout bij startkaart aanvraaging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:23

wanneer jij op een manege rijdt, ben je bekend bij de knhs, je paard mogelijk dus ook, omdat deze bij de knhs geregistreerd is (geweest). is zo gebeurd hoor startkaart aanvragen. misschien nog wat gegevens toevoegen en dan op de knop 'aanvragen' klikken. ik doe het altijd zelf, niet meer via de vereniging.
succes en veel plezier ermee!

Zeelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 18:25

OKee dankjewel voor de info! Meer info is zeeeer welkom!

Zeelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 18:48

Nicjuh_ schreef:
wanneer jij op een manege rijdt, ben je bekend bij de knhs, je paard mogelijk dus ook, omdat deze bij de knhs geregistreerd is (geweest). is zo gebeurd hoor startkaart aanvragen. misschien nog wat gegevens toevoegen en dan op de knop 'aanvragen' klikken. ik doe het altijd zelf, niet meer via de vereniging.

Dankjewel, is geregeld dankzy je tip!
lang Leve bokt :')

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 09:06

Nicjuh_ schreef:

Nee hoor, maneges melden hun lesklanten niet aan bij de KNHS. Ruiterclubs/ponyclubs doorgaans wel, maar die melden alleen de ruiter aan (ontvangt dan ook de Paard en Sport) en niet het paard, paard wordt alleen aangemeld indien er specifiek een startkaart wordt aangevraagd.
Ook kun je bij veel ruiterverenigingen de startkaart niet zelf aanvragen, moet dan via het secretariaat van je vereniging (is afhankelijk van hoe de vereniging dit bij de KNHS heeft geregeld). Laat de hele boel dus maar gewoon door de vereniging afhandelen met de KNHS, die weten wel wat ze moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 00:58