Vorig jaar oktober heb ik mijn startkaart opgezegd omdat mijn paard ernstig geblesseerd was. Nu is hij wonder boven wonder weer zo goed als opgeknapt en wil ik over een paar maanden weer gaan starten. Ik heb mijn oude startkaart + heel veel coupons nog. Nu is mijn vraag; kan ik die op de een of andere manier weer activeren zodat ik niet opnieuw coupons hoef te bestellen? Ik vond dit op de KNHS-site: Voor het activeren van een bestaande combinatie kun je een e-mail sturen naar ledenservice@knhs.nl. Vermeld hierbij het desbetreffende combinatienummer en eventueel de coupons die je erbij wilt aanvragen. Het lijkt me dus dat het wel kan? Maar ben benieuwd of er hier mensen zijn die dit eerder hebben gedaan.
Ja hoor, dat kan, alles staat gewoon nog in hun systeem, en als het goed is zijn je coupons ook gewoon nog geldig! Even mailen dus!
melody2
Geplaatst: 30-03-11 10:11
Ja hoor, geen probleem. Doorgeven welk combinatienummer je geactiveerd wilt hebben en je kunt weer fijn verder starten met de coupons die je nog hebt liggen.