Ik sta namelijk op stal waar iedereen namelijk minstens 1 winspunt per wedstrijd rijdt (sommigen rijden er zelfs 4
).Ik trouwens niet
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
).
spokey schreef:Zijn er ook nog mensen die op een wedstrijd geen winspunten halen?
Ik sta namelijk op stal waar iedereen namelijk minstens 1 winspunt per wedstrijd rijdt (sommigen rijden er zelfs 4).
Ik trouwens niet

) Nathalie schreef:Nou ach ik heb met Robin 1,5 jaar lang geen winstpunt gereden! En goh, me laatste wedstrijd, voordat die met pensioen ging... Jaja, je raad t al! EEN HELE WINSTPUNT!
Met Camil had ik me eerste wedstrijd me 2e proef 1 winstpunt. 1e proef geen. En toen heb k nog 2 wedstrijden gereden dat die veelste diep liep, dus ook geen punten. (134 en 144, 1 proef per wedstrijd..)
benneton schreef:Maar 4 winstpunten per wedstrijd kan toch niet ? maximaal 3 dacht ik
Der zijn er bij die het kunnen 
Ik heb gewoon veel last van wedstrijdstress waardoor ik vergeet te rijden. Ik weet zeker dat als dat beter gaat de rest ook beter zal gaan want ondanks alles zit er wel zeer zeker een stijgende lijn in mijn punten. Dus we gaan vrolijk verder
En ik heb 2 keerd de apeldoornse gereden op verzorgpaarden. Ik heb in een wedstrijd of 15 maar een keertje geen winstpunt gehaald.
Maarja dat zal nu wel verandern nu ik op mijn eigen paard start