wat moet je allemaal doen voordat je mag starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sophie

Berichten: 395
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Geldrop

wat moet je allemaal doen voordat je mag starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:53

Ik wil binnenkort graag wedstrijden gaan starten en ben nu op een rijtje aan het zetten wat je allemaal nodig hebt. Hiermee bedoel ik startkaart, lidmaatschappen (waarvan allemaal??) enz. Ik zou heel erg blij zijn als jullie me hiermee kunnen helpen, het liefst ook met de prijzen/kosten erbij.

esme
Berichten: 257
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: ede (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:00

Je paard/pony moet in het bezit zijn van paspoort en gechipt zijn. In het paspoort moet ook de entingen vermeld zijn en die mogen niet ouder zijn dan 1 jaar (logisch) verder moet je lid zijn van een rijvereniging en daarvan zijn de kosten geheel verschillend. Daarbij heb je een startkaart nodig en startcoupons. Verder moeten jij en paard natuurlijk wedstrijdtenue dragen Paard wit sjabrak en jij netjes met of club kleding of rij jasje en laarzen en een witte of cremekleurige rijbroek. Verder is een cap dragen ook verplicht. Voor een specifieke kosten opgave zou ik gewoon eens rondvragen want die zijn echt heel erg verschillend.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:35

Je moet natuurlijk ook een startkaart aanvragen Haha! dan moet je automatisch lid worden van de paard en sport, dat kost ook weer extra geld, hoeveel allemaal?geen idee.
Per vereniging is het iig erg verschillend.

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:24

Dit is wat ik betaal voor de startkaart
Startkaart per jaar 31.50
Entreegeld (eenmalig) 16.00
Startcoupons 11.50
Administratie kosten incl. lid LR&PC 81.50