H.i. op een staatje, 4 punten aftrek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Espoir_

H.i. op een staatje, 4 punten aftrek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 13:58

Hoi,

Wie weet wat de afkorting h.i. op een coupon betekend en dat je dan -4 krijgt?

Dit stond laatst op het staatje en er was niks raars gebeurd. Er is wel tussen de oefening gezegd "wat nu?!" ( Wat voor onderdeel er dus aankwam )

Dit was in een B proef. Het stond onderaan op het staatje. Ik had er nog nooit van gehoord en vroeg me dus af wat dit betekende!

Hopelijk weten jullie meer!

( Ik hoop dat het hier goed staat, anders mag het verplaatst worden! )

EllyC

Re: H.i. op een staatje, 4 punten aftrek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:04

Geen idee,
er is ook niets waar je direct -4 voor krijgt, dat zou dan bv de tweede vergissing moeten zijn en dan heb je al eerder ergens -2 staan. De -4 moet dan ook bij het betreffende onderdeel staat met tekst en uitleg.

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:07

misschien hulp instructie oid? ik weet het niet hoor, maar dat is het enige wat ik kon bedenken met die afkorting en het feit dat er iets gezegd is tijdens de proef???

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:07

Had je even kunnen navragen bij de jury :)

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 14:10

Bedankt voor de reacties!

Er is verder geen instructie gegeven, het onderdeel werd alleen nog een keer voorgelezen. Maar als je praat bij een oefening, dus dat je bijvoorbeeld zegt, galop, of draf! Dan zou ik het nog niet eens zo gek vinden ( stemhulpen mogen natuurlijk niet ).. Maar dat was niet het geval.

F_Orumster, de jury zat daarna nog een hele tijd in haar hok, het was de eerste rubriek! Dus we hadden er ook niet echt aan gedacht :+.. Nou ja, het is verder geen ramp, ze waren nog 1e! Maar later ging ik er eens over denken en dacht, hè wat is dat nu eigenlijk! Ik dacht er zitten veel jury's op bokt en mensen die er veel van af weten, dus dacht misschien dat jullie het wel weten!