Een tijdje terug hebben wij een viertal samengesteld en zijn we viertal gaan rijden met wedstrijden. Ik zit dus in het viertal. We begonnen met de kringkampioenschappen en zaten altijd bij de 1e 3. De laatste kampioenschap wonnen wij en wij zouden kringkampioen zijn. Bij de huldiging werd echter een andere club (die 2e hoorde te staan, zeiden ze zelf al bij de prijsuitreiking tegen ons "Jullie zijn nu kringkampioen en wij reserve") gehuldigt als kringkampioen! Wij snapte er dus niets van en toen is iemand van onze PC naar het secretariaat gegaan. Ze gaven toe dat ze fout zaten, wij waren wel kringkampioen. Wij kregen dus toch de medailles en beker enz enz.
Een week later zijn we op wedstrijd en worden we gebelt dat wij tóch geen kringkampioen zijn maar reserve. Nou oké, we mochten toch onze medailles houden. En er werden 2 viertallen afgevaardigt dus mochten door naar de brabantse kampioenschappen.
Vorige week nog op de site van de KHNS gekeken en daar stond gewoon dat we doormochten.
Nu zat ik vanmiddag met Vonneke op MSN en zei zij dat ze ons niet op de startlijsten had zien staan.
Dus ik weer op naar de site van de KHNS. Wij staan dus niet op de startlijst, en er staat nu ineens dat er in kring Eindhoven maar 1 afgevaardigt is bij de viertallen, terwijl bij alle andere kringen 3 of 4 viertallen doormogen!
Ik had er zo ontzettend veel zin in....
Rot KHNS ook weer.. Slecht geregeld hoor!