Geen voorlezer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsk

Geen voorlezer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 15:44

Hallo iedereen!

Mag je een B proefje rijden uit je hoofd, ik las in de regelementen dat uit je hoofd mocht, maar erg precies was het niet. Ik heb gehoord dat je in de B een voorlezer moet. Ik rij ze het liefst uit mijn hoofd, zo kan ik me beter concentreren. Wie weet het?

jankawijnsma

Re: Geen voorlezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:44

Ja hoor mag wel, heb ik ook wel gedaan.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:45

ja toch? je mag alle klassen toch uit je hoofd rijden.
alleen als je iets vergeet, mag er niemand iets voorzeggen ofzo,
je hebt een voorlezer, of je hebt er geen

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:00

Je mag inderdaad in alle klasses je proef uit je hoofd rijden,
maar zoals X_Linz_X ook al zegt, er mag niet midden in de proef ineens ingegrepen worden, dan moet je 'm ook helemaal uit je hoofd doen!

Zorro89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:35

Jep mag!

ellen98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 00:55

jaahoorr dat mag cker wel.. alleen net zo als X_linz_X al zegt je moet hem dan ook welp helemaaal uit je hoofd rijden..

xxx

micatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 09:50

dat mag idd, wel knap zeg dat je dat kan helemaal uit je hoofd! Ik rij al jaren wedstrijden maar vind het al moeilijk genoeg om een profje te rijden met voorlezer!
Kun je niet aan iemand op het wedstrijdterrein vragen of hij jou wil voorlezen? Dat doen ook heel veel mensen.

xlucyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:10

dat mag gewoon!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 12:58

Zoals gezegd, mag! :D
Maar succes er mee als je dat wilt doen, heb het ook een keer geprobeerd en dat was niet zo'n succes!
Zou als ik jou was gewoon een voorlezer nemen, maar als je, zoals je zei, er geconcentreerd van wordt zou ik het gewoon doen!
Knap van je hoor! ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:22

micatje schreef:
dat mag idd, wel knap zeg dat je dat kan helemaal uit je hoofd! Ik rij al jaren wedstrijden maar vind het al moeilijk genoeg om een profje te rijden met voorlezer!
Kun je niet aan iemand op het wedstrijdterrein vragen of hij jou wil voorlezen? Dat doen ook heel veel mensen.

Ik rijd nog vaak genoeg fout met een voorlezer :').
Maar je kan het ook gewoon vragen aan iemand die aan de kant staat. De meeste vinden dat echt niet erg.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:57

Ik rijd ook al mijn proeven uit mijn hoofd. Ook vanaf de B mag je gewoon uit je hoofd rijden, echter zoals al eerder gezegd is, er mag niemand halverwege of na een paar onderdelen de proef gaan lezen. Uit het hoofd begonnen is ook uit het hoofd afmaken.

Horsk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:19

Ik heb al een paar keer onderlinge proefjes uit mijn hoofd gereden, gaat prima. Ik heb geen last van spanning of wat dan ook. Bedankt allemaal!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 04:10

ik heb diep respect voor de mensen die het kunnen!
ik zou het niet durven, van de zenuwen zou ik gelijk alles verkeerd doen :') en vooral als je er 2 moet doen! dan zou ik ze door elkaar halen waarschijnlijk :P

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:42

Tuurlijk, geen probleem. Bij het aanmelden bij de jury zeg ik (of diegene die mij aanmeld) dat ik uit m'n hoofd rij. Heb t nu een paar keer gedaan en moet zeggen dat ik het wel fijn vindt rijden kan goed geconcentreerd blijven. Meestal zijn de proeven symetrisch opgebouwd dus niet zo heel moeilijk om te leren.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:52

Ik rij de proeven ook bijna altijd uit mijn hoofd. Soms wil mijn zusje graag voorlezen of een vriendin. Vind ik dan geen probleem, maar ik rijd liever uit mijn hoofd omdat ik me dan beter kan concentreren en ik fijner kan doorrijden en niet hoe te luisteren naar de mensen aan de ring. Vooral wanneer er meerdere ringen naast elkaar zijn vind ik dat soms wat verwarrend:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:37