hobby dressuurwedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Franno

hobby dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 22:49

Hoi,

Ik heb een verzorgpaard.
Het is een draver en ik mag er op zich wel dressuurwedstrijden mee mogen rijden,
maar de eigenaresse wil eerst eens een keertje kijken hoe het gaat voordat we alles gaan aanschaven.
Maar nu is mijn vraag of iemand dressuurwedstrijden weet waarvoor je geen startkaart en lid hoeft te zijn van een rijvereniging in de buurt van Nieuwkoop, Langeraar, Alphen a/d Rijn.

Francisca :)

Mary_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:52

Jurbi_Brian schreef:
Hoi,

Ik heb een verzorgpaard.
Het is een draver en ik mag er op zich wel dressuurwedstrijden mee mogen rijden,
maar de eigenaresse wil eerst eens een keertje kijken hoe het gaat voordat we alles gaan aanschaven.
Maar nu is mijn vraag of iemand dressuurwedstrijden weet waarvoor je geen startkaart en lid hoeft te zijn van een rijvereniging in de buurt van Nieuwkoop, Langeraar, Alphen a/d Rijn.

Francisca :)

Je kan ook een daglicentie gebruiken, of oefenwedstrijden rijden heb ik ook eerst gedaan met mijn verzorg paardje :p

Franno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 22:54

Mary_X schreef:
Je kan ook een daglicentie gebruiken, of oefenwedstrijden rijden heb ik ook eerst gedaan met mijn verzorg paardje :p

Wat is daglicentie??
Ben nog niet helemaal thuis met alle termen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:54

Mary_X schreef:

Dat kennen we in Nederland niet. Er zijn wel her en der onderlinge wedstrijden of oefenrubrieken waar je vrij aan mee kan doen. Kijk eens op wedstrijdplatform.nl, of vraag een manege in de buurt of je een keer kunt starten daar!

Twinny32

Re: hobby dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:09

je kan oefen dressuur rijden kan je op wetstrijdplatform zo op zoeken bij jou in de buurt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:18

Twinny32 schreef:
je kan oefen dressuur rijden kan je op wetstrijdplatform zo op zoeken bij jou in de buurt

Niet alle oefenwedstrijden komen op wedstrijdplatform.nl te staan, vaak is het gewoon handiger wat rijverenigingen af te gaan en ernaar te vragen.

Mandy25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:50

Bij de Voorruiters organiseren ze af en toe onderlinge wedstrijden, hier mag je ook aan meedoen als je geen lid bent.
Voorhout is vanuit Alphen minder dan driekwartier rijden. Weet natuurlijk niet of dat kan.
Anders zijn er vast andere mogelijkheden om dit te doen.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:56

Ponyclubs hebben vaak onderlinge wedstrijden, bij ons ook maar dat is denk ik wat te ver weg voor jou

annelotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:34

Je hebt ook de Impulsrubrieken bij de knhs, daar kun je volgensmij ook gewoon zonder startkaart aan mee doen.

ellen98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 01:06

ik zou eens kijken of bij de manege in de buurt ( als die er is :o ) of ze daar geen FNRS wedstrijden organiseren .. deden ze bij mij op de mange ook altijd en daar heb je geen startkaart .. ofzoo nodig je mag gwn meedoen .. ;)

XX

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 07:33

Je kan in de impulsrubriek meedoen als je lid ben van de KNHS (bijv door je ruiterbewijs oid) Op de site van de KNHS kan je in de kalender impulsrubrieken vinden