Ik heb morgenavond om 8 uur een wedstrijd en die dag daarna om half 11 's ochtends een wedstrijd. Nou zei iemand tegen mij dat als je na 6 uur 's avonds rijdt dat dat als de volgende dag wordt gezien. Wat dus inhoudt dat ik 2 wedstrijden op 1 dag heb, wat verboden is door de KNHS. Is iemand hiermee bekend, want ik kan nergens terug vinden dat 6 uur 's avonds als de volgende dag wordt gerekend. Wel vind ik terug in het wedstrijdreglement dat je geen 2 wedstrijden op 1 dag mag hebben, dat klopt dus. Alvast dankjewel!!
ik start 2x per jaar een 3daagse wedstrijd, do en vrij na 18.00 uur en op zat vanaf 9.00 uur ook nooit problemen mee gehad.
vur
Geplaatst: 24-01-11 10:21
Nooit van gehoord. Trouwens, als het niet in de reglementen staat, dan is het dus ook niet zo geregeld. De reglementen zijn je leidraad, niet het geklets van onwetenden.
girlyggirl
Geplaatst: 24-01-11 10:26
pff moet er niet aan denken maar das wat anders geen idee of t mag
Ik start zelf ook 2 wedstrijden op 1 dag, na elkaar. ( bv om half 10 en 10 uur. ) Sommige van mijn stal starten op zaterdag 2 proeven en zondag ook weer 2 proeven
ik heb gezogt op google, en het enige wat ik vind is niet 2 op een dag, maar daar staat niet bij dat na 1800 als de volgende dag word gerekend! succes met rijden!
kan mag gerust want anders organiseren ze ook geen springen en dressuur met ouddoor concour op 1 dag en die worden ook gewoon goed gekeurt door de knhs