Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Erg fijn, weet je direct waar je aan toe bent.
.
Wel fijn, want het is natuurlijk toch altijd leuker om ook de coupon te zien. Moet eerlijk zeggen dat als ik tot de prijsuitreiking moet wachten en ik weet zelf ook wel dat het bagger ging dat ik dan niet wacht op de coupon.
Tenminste als de cijfers en het commentaar sowieso wel helemaal te voorspellen zijn. Kelan schreef:Bijzonder dat dat zo verschilt per regio.
Hier mopperen sommigen al als ze om 9:00 gereden hebben, en je legt "pas" om 10:30 de coupons in de bakjes. (Outdoor met meer dan 10 ringen).
Ik zal ze eens uitleggen dat het in andere regio's heel anders is
MargrietJonk schreef:Nou ik heb dat nog nooit meegemaakt. Ik heb altijd netjes moeten wachten tot de prijsuitreiking. En als je prijs had, moest je die bij voorkeur wel ophalen in tenue. En in t (oude) ZZ- licht MOEST je je prijs ophalen in tenue. Maar coupons heb ik altijd na de prijsuitreiking kunnen ophalen.
Wel (op grotere cq) hingen de uitslagen aan t bord voorzover ze bekend waren.

confetti schreef:Het was altijd zo, als je niet aanwezig bent bij de prijsuitreiking, dan komt je prijs te vervallen.Ik weet niet hoe dat met het nieuwe reglement is.
Dat had ik een keer, prijsuitreikingen lopen altijd uit, maar was op zich nog wel op tijd. Was de prijsuitreiking ingelopen en was ik net te laat.
Gelukkig kreeg ik toen alsnog, 2 eerste prijzen, samen goed voor 60 euro.
Skygirl schreef:confetti schreef:Het was altijd zo, als je niet aanwezig bent bij de prijsuitreiking, dan komt je prijs te vervallen.Ik weet niet hoe dat met het nieuwe reglement is.
Volgens mij mag de vereniging dat zelf bepalen. En dat vervallen is volgens mij pas na de wedstrijddag. Dus als je even je paard hebt weggebracht en daarna net te laat weer bent kun je hem nog wel gewoon ophalen.Dat had ik een keer, prijsuitreikingen lopen altijd uit, maar was op zich nog wel op tijd. Was de prijsuitreiking ingelopen en was ik net te laat.
Gelukkig kreeg ik toen alsnog, 2 eerste prijzen, samen goed voor 60 euro.