Ik ben benieuwd wat andere mensen vinden van dit verplichte blad van de KNHS. Volgens mij is het een volledig achterhaald medium waar we niets aan hebben. De KNHS maakt eigenlijk al een verplichting dat we toegang tot een computer hebben anders kunnen we geen startcoupons aanvragen en dus krijgen we steeds nieuwsbrieven met de laatste weetjes, cursussen. e.d. Hierdoor is veel van wat er in het blad staat oud nieuws, of anders in verreweg de meeste gevallen artikelen waar wij niets aan hebben. Wat Anky, Edward , Ijsbrand en al die topruiters-en rijders presteren zien we ook op tv, in de krant en nog sneller: op Bokt.nl. Voor het plannen en de startlijsten heb je startlijsten.nl. Kortom; het voegt niets toe aan mijn leven en ik vraag er niet om. Bij ons wordt er even in gebladerd en dan hup de papierbak in, ik vind dit verspilling van papier en energie. Dus daarom, wat vinden JULLIE ervan?
Het grote nieuws is onderhand saai. Het regio/korte nieuws is wel leuk. En de info stukken zijn leerzaam.
Plaisir
Geplaatst: 18-01-11 19:47
Ik lees het wel, vind de ingezonden stukjes altijd wel leuk om te lezen en de 'Hoe is het met..' en soms staan er interessante artikelen in. Maar het voegt voor mij ook niks toe en vind het onzinnig dat het verplicht is .
Ik blader hem vaak wel ff door, maar dan gaat ie meestal ook snel de oud papier bak in.
Bren79
Geplaatst: 18-01-11 19:52
Sinds de wedstrijdlijsten eruit zijn gehaald vind ik het helemaal een waardeloos blad en wil er liever gister als vandaag nog vanaf, vind het ook wel beetje krom dat je moet betalen voor een blad wat je niet wil hebben, hoop dat dat toch eens veranderd gaat worden.
Hij gaat hier meteen de vuilnisbak in in het plastic, of naar iemand toe die hem wel leest.
Suzanne_J
Geplaatst: 18-01-11 19:58
Ik lees hem dus echt helemaal Er staan altijd wel interessante dingen in. In tegenstelling tot de Equitime (het boekje dat ik krijg via de belgische club) dat gaat 99 % over springen. In Paard & Sport staat gewoon vanalles, van alle takken en best wel informatieve dingen. Ik ben wel blij met mijn boekje
MightyJoe
Geplaatst: 18-01-11 19:59
Ik gooi hem altijd direct weg vind hem niks aan
Anoniem
Geplaatst: 18-01-11 20:00
Ik vind het ook niet interessant. Vaak kijk ik het wel een keertje door. En daarna beland hij in de prullenbak. Heel af en toe staat er een interessant stuk in. Ze kun er beter een digitaal blad van maken. En voor de leden die hem wel als papier willen(en daar dus ook voor willen betalen), Hun dat blad sturen..
Je kan veel beter abonneren op Hippisch Noord of Oost Nederland. Regionaal paarden sportblad errug leuk:D Wedstrijdkalender staat er ook in! 29,95 voor een jaar of 7,50 voor 3 maanden met automatische afloop!
marjolein_el
Geplaatst: 18-01-11 20:27
Meestal kijk ik hem even in en gooi hem dan in een hoek. Als ik 's nachts niet kan slapen haal ik 'm te voorschijn, het is niet het meest interessante nieuws, maar je bent er toch wel even mee zoet.
ik vind het blad op zich OK<maar vind wel dat er zo ontzettend veel doorgezaagd wordt over de rabobank talenten mensen kinderen, dat halve blad bestaat uit dat onderwerp zo lijkt het soms maar op zich staan er soms wel leuke stukken in, vooral regionieuws ( rondje regio heet dat geloof ik? ) vind ik altijd wel leuk om door te nemen
ESSIE70
Geplaatst: 18-01-11 22:37
Ik lees het even door en daarna gaat het bij het oud papier. Ik vind ook dat er veel oud nieuws in staat en raar dat je voor een blad moet betalen terwijl je hem niet wil. Als je lid van het KWPN bent krijg je het blad "in de strengen"dat is ook verplicht en waar je voor moet betalen.Maar ik heb mijn lidmaatschap op gezegd.Ik vond het teveel geld. Maar de KNHS kan ik niet opzeggen want dan kan ik ook niet meer starten.