Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roxxiejj schreef:Dat klopt ja. Zijn dus ook al mensen geweest die met roze laarzen zijn gestart
(ik zou alleen wel even nadenken voor je dit zou gaan doen en je in de schoenen van een jurylid zetten. Zou jij roze laarzen bijvoorbeeld serieus nemen? etc)
Als jury kijk je naar het gereden zijn en niet naar de kleuren van de kleding. Belangrijkste lijn: scala.. 1) takt/regelmaat 2) ontspannen/losgelatenheid 3) aanleuning 4) impuls 5) rechtgerichtheid 6) verzameling

eldango schreef:Valencia2002 schreef:Ok, dus een grijs jasje met een mooie kleur grijze laarzen mag tegenwoordig? Moeten de handschoenen nog wel steeds verplicht wit zijn?
Ik start met bruine handschoenen.
poi schreef:Hey, ik heb een beetje een gerelateerde vraag. Ik heb nl een creme rijbroek besteld in de veronderstelling dat het meer een off white broek was. Hij blijkt echter duidelijk cremekleurig te zijn, mag je hiermee ook gewoon starten? En ik zit erover te denken met een zwart dekje te starten, mag dit ook?