Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wake_up schreef:Inderdaad. Vooral geen S&T is logisch voor de pony's, veel mensen die daar niet correct mee omgaan. (oke, dat is soms ook bij de paarden zo, maar volwassenen hebben meer ervaring, en rijden soms toch wat netter). Ik denk dat als je ponyruiters met S&T laat rijden je een hoop pony's krijgt die nageeflijk worden getrokken door de stang, ipv een correcte aanleuning hebben.
toen ik nog een klein suelzaatje was
toen mocht je bij de pony's wel gewoon met een hoedje starten in het Z. Maar dat is veranderd en volgens mij is in diezelfde tijd de regel gekomen dat je een driepuntsbeveiliging op je cap moest hebben (ik had toen nog zo'n kinbandje wat je los over je cap heen kon schuiven).wake_up schreef:Inderdaad. Vooral geen S&T is logisch voor de pony's, veel mensen die daar niet correct mee omgaan. (oke, dat is soms ook bij de paarden zo, maar volwassenen hebben meer ervaring, en rijden soms toch wat netter). Ik denk dat als je ponyruiters met S&T laat rijden je een hoop pony's krijgt die nageeflijk worden getrokken door de stang, ipv een correcte aanleuning hebben.
RenWaBl schreef:Deliana27 schreef:okee. en hoe bedoel je tegen bescherming van 18jarige ?
want als je al Z rijd dan kan je toch best goed rijden of niet ?
Je pony kan altijd zomaar weg springen oid, het blijven dieren.
Kijk maar naar Anky van Grunsven, die is er ook wel eens afgevallen.