Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxappiexx schreef:Dat zul je toch wel weten als je M hebt gereden?
Gewoon opletten, zorgen dat je pony goed naar je hulpen luistert enz enz.
lijkt mij niet zo moeilijk om te weten als je M gereden hebt, je hebt de L dan meestal ook wel gehad lijkt mij...
Kitty schreef:In de M hoef je niet te appuyeren hoor.
Maar goed. Die vijf meter wijken: Kijken waar je heen gaat, afwenden, rechtstellen en voor je been voorwaarts-zijwaarts laten gaan. Je hebt dertig meter de tijd om vijf meter opzij te gaan, zorg dus goed voor het voorwaartse.
Denk erom dat de achterhand niet naar buiten uitzwaait.
Overgang naar stap? Tja, net zoals in de M. Halsstrekken niet de teugels uit je handen laten trekken, wel contact blijven houden.
Citaat:Wat de appuyeren betreft, sorry da's waar... maar hoe ze ooit in de M is gekomen is me een raadsel, aangezien je (ook vroeger) al moest wijken in de L
Cupid schreef:Citaat:Wat de appuyeren betreft, sorry da's waar... maar hoe ze ooit in de M is gekomen is me een raadsel, aangezien je (ook vroeger) al moest wijken in de L
In de L1 moet je toch ook blijven lichtrijden bij het wijken. Voor zover ik weet was dat vroeger niet.
Ik begrijp ook niet waarom sommigen het zo'n rare vraag vinden voor iemand die M gereden heeft. De proeven zijn nou eenmaal veranderd en het is toch altijd handig om nog even wat speciale dingen over de proef en de klasse te weten.
xxappiexx schreef:Dat zul je toch wel weten als je M hebt gereden?
Gewoon opletten, zorgen dat je pony goed naar je hulpen luistert enz enz.
lijkt mij niet zo moeilijk om te weten als je M gereden hebt, je hebt de L dan meestal ook wel gehad lijkt mij...
Vippie schreef:Als het zo'n talentvolle pony is kun je in ff rekenen 2,5 wedstrijd de B uit zijn (2 proeven per keer 2wp per proef en bij 10 over), en bedenk wel ook een talentvol paard begint bij de B, Z paarden worden niet geboren die worden gemaakt...... maaroed gelukkig is het mijn paard niet....