Ik heb sinds een halfjaar een startkaart. Nu wilde ik afgelopen weekend nieuwe startcoupons bestellen.
Netjes ingelogd op mijn KNHS maar daar stond geen startkaart vermeld. Hmm vreemd dacht ik. Maar omdat het in het weekend was maar gauw een mail gestuurd.
Nu krijg ik net antwoord op mijn mailje waarom ik geen startcoupons kan bestellen.
En blijkt er een rekening van 28 euro uit 2007 nog open te staan. Ik kan daarom geen startcoupons en startkaarten bestellen. En mag ook niet meer deelnemen aan wedstrijden.
Ik ben hier zeer verbaasd en ook wel een beetje boos over.
Hoe kan het dat ik in 2011 nog een factuur open heb staan van 2007 en ik hier niet van op de hoogte ben?
En hoe komt het dat ik wel een startkaart heb kunnen aanvragen een halfjaar geleden en nu ik startcoupons wil hebben het niet gaat vanwege die betalingsachterstand.
En die wedstrijden die ik al gereden heb en ook winstpunten heb gereden tellen die nu ook niet meer mee?
Ik betaal die 28 euro wel. Daar maak ik me niet druk om. Maar vind het niet netjes dat ze er dik 3 jaar later mee komen.
Ik zag het mailtje nu pas. En helaas kan ik nu niet meer bellen. Wil wel even weten hoe dit kan. Dus hun hebben mij morgenochtend als eerste aan de telefoon