Omdat ik het naast mijn drukke baan doe en momenteel thuis niet kan trainen ben ik afhankelijk van de binnenbak waar ik als ik alles op alles zet zo'n beetje 4x per week heen kan, soms 3x.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak jullie trainen wedstrijdruiters, brand maar los....

) nee maar ik probeer het een beetje zo te plannen dat ik dan op maandag en dinsdag rijd, afhankelijk van het weer en tijd op woensdag of donderdag loopt ie voor de koets of laat ik hem losspringen, voetballen of net waar we zin in hebben. de andere dag rust en op vrijdag ook rust= stapmolen en wei. Zaterdag dan weer rijden en op zondag wedstrijd. Ik zorg in ieder geval altijd dat de wedstrijd de tweede achtereenvolgende dag is dat ik rijd.
), rij ik fouten in de dressuurproeven en vergeet ik de stelling af en toe compleet........heb ik tactfouten......wil mijn paard niet genoeg halsstrekken........hopelijk wordt dat straks allemaal wel wat beter, maar door alle zenuwen kan ik nog niet zeggen dat ik het met heel veel plezier doe.................helaas.
En niet om 'hem scherp te hebben', maar gewoon omdat dit beter bij dit paard pastte; hij moest aan de gang gehouden worden. Dit paard werd trouwens op de wedstrijddag zelf ook nog even goed gelongeert.
Nu we de kids hier hebben wonen is het me gewoon veel teveel drukte allemaal.