Per 1 januari ben ik met mijn paard om 'logistieke' redenen overgestapt naar een andere vereniging in dezelfde kring. Nu heb ik van de KNHS nieuwe (correcte) coupons ontvangen. Als ik inlog op 'mijn KNHS' lijkt alles warempel ook te kloppen. Ik heb echter alleen nog geen nieuwe startkaart ontvangen. Ga ik die nog krijgen? Of moet ik gewoon met mijn oude startkaart aan de slag, waarbij dan dus de vereniging niet klopt?
Careano
Geplaatst: 13-01-11 13:27
Dat is vreemd! Ik ben per 1 januari ook overgestapt naar een andere vereniging en kreeg in dezelfde envelop waar mijn nieuwe correcte coupons in zitten ook mijn nieuwe startkaart met de goede vereniging erop. Ik denk niet dat je met je oude startkaart moet gaan starten. Misschien toch even de KNHS bellen?
Ik heb mijn startkaart bij mijn startcoupons ontvangen...zijn ze hem vergeten??
gr_roos
Geplaatst: 13-01-11 13:30
Vreemd, ik ben ook overgestapt en heb gisteren nieuwe coupons en een nieuwe startkaart gehad. Die is wel blauw en ziet er meer uit als een flyer van de KNHS. Beetje zoals de website. Hij zat bij mij tussen de coupons.
Bij mij zat ie ook tussen de dubbel gevouwen coupons. Ik weet niet meer welke kleur, zo goed heb ik gekeken
gr_roos
Geplaatst: 13-01-11 13:40
Ik dacht ook dat ik alleen coupons had, zag namelijk geen geel briefje en het stond wel op mijn nota. Vandaar dat ik alles nog en keer doorgespit had en mijn flyer, die al bij het oud papier lag, bleek dus mijn startkaart
ja, de nieuwe startkaarten zijn inderdaad blauw, die heb ik al meer voorbij zien komen. Er stond ook niets over op mijn factuur, dus ik vrees dat ze m echt vergeten zijn. En ik was al zo verbaasd dat het in 1x goed was gegaan... Maar het blijft de KNHS.
Bedankt voor de tips, ik ga de KNHS achter de broek zitten
Weten jullie dat er bij de KNHS iemand werkt die alleen maar post hoeft te versturen! Als die persoon een vrije dag heeft wordt er geen envelop verstuurd. Ik denk dat er sprake is van een kleine arbeidsdip
ja echt Mijn pensioneigenaar vertelde ooit dat ze iemand sprak bij KNHS en die zei dat de werknemer van de post een vrije dag had, dus de post pas een dag later verzonden zou worden!