Startkaart aanvragen, ik word er niet wijzer van!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AmberHeijman

Startkaart aanvragen, ik word er niet wijzer van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 18:18

Ik kom nu heel blond over, maar ik word van de KNHS echt niet wijzer van wat ik nu allemaal regelen moet.
Hier een aantal punten waar ik tegenaanloop:

- Ik moet mijn pony op laten meten, want ik wil tussen de E's starten, maar hoe en waar kan ik dat regelen?
- Ik ben als het goed is vroeger al is aangemeld voor de KNHS, ik had er tenminste een pasje van. Geldt dat nog steeds?
- Als ik mijn startkaart heb, en ik wil meedoen met een wedstrijd, hoe zit het dan met de coupons? Moet je een mailtje sturen met dat je meedoet, en dan de coupons bij aanmelding op het wedstrijdterrein inleveren?
- Ik sta op een rijvereniging. Moet ik me persee bij een ponyclub aansluiten?

Ik weet niet of dit topic is toegestaan, maar er is niemand die me met dit probleem kan helpen en ik heb zelf nog nooit met wedstrijden te maken gehad. :=

Melisjee

Re: Startkaart aanvragen, ik word er niet wijzer van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:35

Coupons stuur je van te voren op naar het adres van de vereniging waar je start, je moet lid zijn van een vereniging (die weer bij de KNHS aangesloten is) wil je kunnen starten.

Op de andere twee vragen weet ik geen antwoord, en ik denk dat je misschien het beste en kan bellen of mailen naar de KNHS!

Succes :D .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:44

Ponymeters kun je vinden op de site van de KNHS. Even via de zoekterm "ponymeter" invullen en je vindt een hele lijst van welke ponymeters bij jou in de regio zitten.
Als jij al lid bent/was van de KNHS en je hebt elk jaar je lidsmaatschap betaald ben je dus nog steeds lid. Zo niet moet je je opnieuw lid laten maken.
Ben je ook lid van de rijvereniging waar je staat? Dan hoef je geen lid te zijn van een (andere) ponyclub. Ben je daar geen lid moet je lid worden van een rijvereniging.
Aanmelden voor een wedstrijd kan verschillen. Ene keer moet je mailen of er nog plek is en kun je bij positief antwoord je coupons opsturen, bij weer andere kun je je alleen digitaal inschrijven via startlijsten.nl, bij weer andere moet je gewoon je coupons opsturen en sommige secretariaten werken alleen met www.inschrijfsysteem.nl

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 18:51

Beide heel erg bedankt, hier kan ik echt wat mee. :j