svdijk86 schreef:Ja of je moet je paspoortpapieren insturen zodat het paard bij JOUW PAARDEN wordt ingesteld,
als je het alleen via mijnknhs doet dan krijg je wel een startkaart maar komt je paard daar niet
te staan. Maar ik zou ff bellen of mailen idd.
Offtopic:
Ik vind het nieuwe systeem zo godsgruwelijk irritant.. ook het feit dat het in afgelopen 11 jaar
maar 1x goed is gegaan met de naam van mijn paard op startkaart... terwijl ik in brieven
expres 30x zijn naam voluit correct geschreven heb. Wat is er moeilijk aan om het over te typen
en te kijken of je het goed hebt gedaan? Gentleman's d'Orange werd ineens Gentleman dOrange,
Gentleman's D'orange, Gentlemens' dOrange.... echt.. GRMBL! En dan hoor je Ja mevrouw, maar
als u het blijft veranderen zult u daar kosten voor moeten betalen. Het wtf.. is het MIJN schuld
dat jullie typLEPRA hebben? Als ik 3 brieven stuur en 10x bel met de correcte naam? Zelfs via
internet ging het fout.
Kan me er nog steeds over opvreten.. Gelukkig krijgt mijn nieuwe paard geen moeilijke naam meer
want als ik dit nog een keer mee maak ga ik bij de KNHS zelf op bezoek -_-
Oh, het kwpn kon er ook wat van. Ik heb mijn veulen in 2008 Djibriël genoemd. Krijg je een rekening met Djibri L.
Nee, dat is het niet, het is Djibriël, de islamitische naam voor de engel Gabriël. Dus dat mag je niet verbasteren naar Djibri L, ook al is de uitspraak gelijk. Maar diakrieten geven heel vaak problemen. Ben dus benieuwd of dit ooit bij een startkaart in 1 keer goed zal gaan.
Ik kreeg in het nieuwe systeem overigens een startkaart niet afgemeld. Dat lukte pas na een keer of 10.