mag je alleen in je eigen regio starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

mag je alleen in je eigen regio starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 22:55

Ik ben een totale maagd in de wedstrijden, ik heb voor het eerst een startkaart aangevraagd en ik heb nog wat vragen waar de meer ervaren wedstrijdruiters mij ongetwijfeld mee kunnen helpen.
Op mijn startkaart staat dat ik in regio Groningen woon, betekend dat dan ook dat ik enkel in regio groningen mag starten, of mag ik overal starten? En er staat een puntenlijst op de coupons, worden die ingevuld en moet je die zelf bewaren?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

anne_joy

Re: mag je alleen in je eigen regio starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:59

Je mag in elke regio starten, maar je rijd voor de provincie Groningen. Als je dan bijvoorbeeld aan de regiokampioenschappen meedoet, mag je deze alleen bij je eigen provincie rijden.
De coupons bestaan verder uit drie vellen. Een houd de vereniging waar je de wedstrijd hebt gereden, een gaat naar de knhs en een hou je zelf.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:01

je mag overal starten hoor, al wil je in Limburg rijden.
De puntenlijst vult de jury in. Coupons stuur je nl op als inschrijving voor een wedstrijd. Na de wedstrijd krijg je je coupon terug met de punten ingevuld. Wel handig om te bewaren als "bewijs" van eventueel behaalde winstpunten.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:02

Nog een kleine aanvulling op de reacties hierboven: als het een kringwedstrijd betreft mag je alleen meedoen als je ook lid bent van die kring. Als het een kringwedstrijd is kun je dat zien op het vraagprogramma (vaak staat dat er op startlijsten.nl ook wel bij). De meeste wedstrijden zijn gewoon opengestelde wedstrijden en dus mogen alle KNHS-leden met een geldige startkaart daar aan meedoen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:38

En de kring en regio waar je toe behoort worden niet bepaald door je woonplaats, maar door de vereniging waar je lid bent. Ik woon in Groningen stad, maar val door de vereniging onder Drenthe.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:56

En zo woon ik in Gld, maar rij voor een vereniging in Utrecht (AVS). Start dus op wedstrijden in Gld, maar als ik selecties wil rijden zal ik naar Utrecht moeten..