Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen, overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten.

Bedankt voor jullie reacties! AnkeVivaldi schreef:ja maar ze mag ook in het L1 starten als ze dispensatie aanvraagt

) en dat ik gewoon L2 moet starten!
YSR1971 schreef:Als je kijkt naar de Inschalingstabel overgang pony's naar paarden (blz. 46/47 Wedstrijdreglement Dressuur) mag je L2 starten of L1, je hebt dus de keuze. Je neemt de reeds behaalde winstpunten gewoon mee.
KNHS wedstrijdregelement dressuur schreef:Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen, overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten
asjemenou schreef:Ik kan alleen het tabelletje vinden waarin staat in welke klasse je moet starten als je met een paard naar de paarden over gaat. (een nieuwe combinatie dus idd)
De TS gaat met haar pony bij de paarden starten, dan geldt dat niet.
asjemenou schreef:Kan wel het volgende vinden:KNHS wedstrijdregelement dressuur schreef:Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen, overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten
Het klopt ook wel ik ben bij de pony's ook L2 gestart dus waarom bij de paarden niet?! Tja weet ik eigenlijk niet.... vooroordelen die je hoort misschien dat je toch begint te twijfelen!