Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
biepp schreef:Ik ga vanavond een startkaart aanvragen + coupons voor mij met Lilly (van Obsession) maar weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren? (dus met de coupons erbij?)
en als ik met mijn eigen pony M1 of hoger start, mag ik dan wel gewoon met Lilly B starten? daar waren toch ook weer allemaal regels over?
Mause"]
[quote="biepp schreef:Ik ga vanavond een startkaart aanvragen + coupons voor mij met Lilly (van Obsession) maar weet iemand hoelang dat ongeveer gaat duren? (dus met de coupons erbij?)
en als ik met mijn eigen pony M1 of hoger start, mag ik dan wel gewoon met Lilly B starten? daar waren toch ook weer allemaal regels over?

maar ik heb vorige week vrijdag mijn startkaart aangevraagd bij het KNHS en ik heb hem gisteren binnengekregen samen met mijn startcoupons....... erg snel dus maar helaas 1 probleem.. mijn naam verkeerd
Ik heb vanochtend meteen gebeld en nu moet ik wachten op mijn nieuwe startkaart. De startcoupons schijn ik wel gewoon te kunnen gebruiken
Ik had duidelijk doorgegeven dat hij 1.56 m is... nu heb ik dus een paard
i.p.v. een E pony
AnneOmie schreef:ik heb vorige week vrijdag mijn startkaart aangevraagd bij het KNHS en ik heb hem gisteren binnengekregen samen met mijn startcoupons