inschrijven via e-mail

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Hoefslag_

inschrijven via e-mail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 21:37

hallo,
ik start met mijn 4 jarige ruin, ik heb al een aantal inschrijvingen via de mail naar
de mensen gestuurt waar ik moet aanmelden.
hoor je altijd een mail terug te krijgen, die krijg ik namelijk niet overal?
betalen...op wedstrijd of mee sturen met de coupons?

Magnummm

Re: inschrijven via e-mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:39

Jij hebt je aangemeld, dus als er iets fout gaat is dat hun schuld. Betalen, dat hoor je vanzelf. Staat vaak bij het vraagprogramma. Staat er niks: dan op de wedstrijd ;)

_Hoefslag_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 21:43

Magnummm schreef:
Jij hebt je aangemeld, dus als er iets fout gaat is dat hun schuld. Betalen, dat hoor je vanzelf. Staat vaak bij het vraagprogramma. Staat er niks: dan op de wedstrijd ;)

bedankt voor je reactie!
ik hoorde dat die verenigingen een rekening na kunnen sturen wanneer je je op tijd afmeld...?
is dat overal of komt dit zelden voor?
moeten de coupons ingevult worden verstuurt of doet de vereniging dat?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:47

Ik (als secretariaat) heb op de site staan dat je pas na bevestiging je coupons kan opsturen. Na ontvangst van de coupons ben je ook pas officieel ingeschreven bij mij. Maar ik reageer dan ook wel altijd binnen 24 uur!
Bij ons is het gebruikelijk dat je op de wedstrijd betaalt. Wat betreft het afmelden staat er in het vraagprogramma een sluitingsdatum. Daarna krijg je van ons gewoon een rekening.

Overigens vindt ik de reactie van Magnummm een beetje kort door de bocht! Als je geen bevestiging hebt gehad zou ik er niet van uit gaan dat je ingeschreven staat.
Overigens vindt ik het van de vereniging niet netjes als ze je niet terug mailen!

_Hoefslag_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 21:50

ponyparadijs schreef:
Ik (als secretariaat) heb op de site staan dat je pas na bevestiging je coupons kan opsturen. Na ontvangst van de coupons ben je ook pas officieel ingeschreven bij mij. Maar ik reageer dan ook wel altijd binnen 24 uur!
Bij ons is het gebruikelijk dat je op de wedstrijd betaalt. Wat betreft het afmelden staat er in het vraagprogramma een sluitingsdatum. Daarna krijg je van ons gewoon een rekening.

Overigens vindt ik de reactie van Magnummm een beetje kort door de bocht! Als je geen bevestiging hebt gehad zou ik er niet van uit gaan dat je ingeschreven staat.
Overigens vindt ik het van de vereniging niet netjes als ze je niet terug mailen!

bedankt voor je reactie!
het is namelijk de eerste keer dat ik me inschrijf op ander terein.
moet ik soms nog een mail sturen of toch nog afwachten?
die mail heb ik toch 2 weken geleden gestuurt en netjes rekening gehouden met de
tijd wanneer je mag inschrijven. ;)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:52

De vereniging heeft vaak een sluitingsdatum. Afmeldingen na die datum blijven het startgeld verschuldigd. Wat betreft de coupons: zelf invullen en dan naar het wedstrijdsecretariaat opsturen!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:55

Als je al 2 weken terug een mail hebt gestuurd en nog geen antwoord hebt gehad zou ik er nog even achteraan gaan. zou nog een mailtje sturen met de vraag of ze je inschrijving kunnen bevestigen. En mocht je daar een dag of 3 later geen antwoord hebben gehad dan zou ik even bellen.

Ik krijg overigens regelmatig lege coupons toe gestuurd hoor.

_Hoefslag_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 22:20

bedankt!
ik zal morgen een email sturen met de vraag of mijn aanmeldingen zijn aangekomen en of ik ook aangemeld ben.
als ik een mail terug krijg stuur ik mijn coupons wel alvast ingevult op naar het secetariaat!
bedankt voor jullie reacties, hier kan een slotje op. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:06

Misschien zijn ze op vakantie, hoewel ze dan wel even een afwezigheidsmelding in hadden mogen stellen.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:04

Ik stuur altijd mijn coupons gewoon op, wel mail ik vaak een dag of 3 naderhand of mijn coupons zijn ontvangen. Ik vul mijn coupons altijd zelf in, dat is wel zo makkelijk!
Wanneer ik bij wil schrijven of wat later ben met inschrijven stuur ik een mail met betrekking tot het nog mee kunnen doen.
Betalen op de wedstrijddag zelf.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:17

chrisje_83 schreef:
Ik stuur altijd mijn coupons gewoon op, wel mail ik vaak een dag of 3 naderhand of mijn coupons zijn ontvangen. Ik vul mijn coupons altijd zelf in, dat is wel zo makkelijk!
Wanneer ik bij wil schrijven of wat later ben met inschrijven stuur ik een mail met betrekking tot het nog mee kunnen doen.
Betalen op de wedstrijddag zelf.

Bij mij worden coupons zonder inschrijving niet in behandeling genomen! Eerst moet er worden ingeschreven daarna kan men de coupons op sturen!

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:19

Ik doe er altijd een briefje bij ter inschrijving in welke klasse etc. ;)