Een vraagje op de valreep... Als ik nu (per 31 dec dus) een startkaart opzeg, moet ik dan volledig 2011 betalen? Of een gedeelte? Op de site van de knhs kan ik niet zo veel vinden. Alleen dat ik voor 1 dec moest opzeggen, alleen wist ik toen nog niet dat het paard verkocht zou zijn nu, om niet te hoeven betalen voor 2011.
Grmbl. Dan kan ik beter even wachten tot het paard is opgehaald, je weet nooit wat er intussen gebeurt. Dank je wel voor je snelle antwoord! Goed oud en nieuw gewenst.
Je kan nu al wel je startkaart opzeggen, dan ben je in elk geval voor 1 dec. 2011. Je startkaart blijft dan daarna gewoon een volledig jaar (dus tot 31-12-2011) geldig.
Je kan even contact opnemen met de KNHS. Misschien is er wat mogelijk mits je het paard niet start in 2011 en dat het zeker is dat hij op korte termijn wordt opgehaald
Nou, ik heb ze gesproken net... Ik moest via de knop 'vragen over facturen' (wie hem vindt, mag het zeggen...) vragen of het mogelijk was. Heel handig dus, en de knop heb ik ook nog niet gevonden op hun site. Maar goed, ik ga er wel achter komen waar die zit.
xxelviraxx
Geplaatst: 05-01-11 16:05
Haha ik kijk 1 keer op de site en zie hem zo staan. Staat rechts van de pagina best wel groot