Kur op Muziek : Deel jou ervaring!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Kur op Muziek : Deel jou ervaring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 14:16

Hoi Bokkers,

Ik ben erg benieuwd door wie jullie je Kür hebben laten maken. Deel je ervaring en mening. Hoe verliep de procedure? Wat waren de kosten en natuurlijk het eindresultaat. Mischien wil je die hier plaatsen? :)

Misschien andere Bokkers die nog geen Kür hebben maar wel mensen kunnen aanraden zijn natuurlijk ook welkom!!

:)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:22

Ik heb zelf een proef geschreven, een paar keer gereden, door mijn juf laten filmen.

Filmpje meegenomen naar vriend van vriendinnetje en twee avondjes aan het puzzelen geweest.
Heb de proef ter plekke veranderd en dat kwam zowaar ook nog uit toen ik hem ging rijden tijdens de training.

Nul kosten en zou hem in Roosendaal rijden op 21 december. Deze is afgelast maar sta nu ingeschreven voor 5 februari in Wormerveer (reservelijst) en ga me inschrijven voor 6 februari in Roosendaal.

Daarna volgt er pas een filmpje.

Heb in het Z2 een kur geleend. Deze paste heel goed en was gemaakt door Charles de Monterie. Deze kur was al klaar en heb ik dus alleen een paar keer doorgereden om te oefenen. Heb een paar lijntjes veranderd en hier hoefde ik dus verder niks voor te doen en kostte ook niks.

Toevoeging:
Wat heel belangrijk is om de sterke punten naar de jury toe te schrijven en de mindere onderdelen van de proef van de jury af te schrijven.
Een hoge moeilijkheidsgraad is leuk, maar je moet het wel (onder meer druk dan thuis oefenen) ook uit kunnen voeren.
Laatst bijgewerkt door Zooist op 29-12-10 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:23

ik maak mijn eigen kuren ;)
Ik heb vorig jaar (of is t al weer 2 jaar geleden :o ) een cursus 'zelf kur maken' gedaan en daar een speciaal muziekmix programma bij gekocht er zat toen ook een kur bij die gedeeltelijk door de organisators (syntago)gemaakt is. Ik heb m nooit kunnen gebruiken (verkoop paard), maar ik moet zeggen dat ik m ook niet mooi vind ;( De draf en stap muziek wel (zelf uitgezocht), maar de galop vind ik vreselijk. Ik had ook aangegeven dat ik deze muziek niet voor de galop wou hebben en ze zouden wat anders gaan zoeken, kennelijk is dat niet gelukt :( .
Ik heb ff later mijn Z paard verkocht, dus ik ben er verder niet achteraan gegaan...