Startcoupons?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moondancer12

Startcoupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 20:17

Ik had even een vraag,
ik ga vanaf januari wedstrijden met mijn pony Moondancer starten, nou heb ik dus mijn startkaart en startcoupons enzo binnen,
maar op de startcoupons moet je daar alleen dan de plaats en de datum en je klasse invullen of nog meer? en moet je alleen je startcoupons dan opsturen of moet je er ook nog andere dingen bijdoen?
en als het 2 proefjes zijn moet je toch ook 2 startcoupons inleveren?
en ik had nog een vraag, hoe weet je dat je bent ingeschreven of zie je dat pas op het laatste moment?

alvast bedankt

groetjes Merel

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:19

Alleen de datum,plaats en klasse waarin je rijdt.

Inschrijving zie je meestal pas als de startlijsten bekend worden. Deze kun je op www.wedstrijdplatform.nl vinden. Net als de vraagprogramma's.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 24-12-10 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:21

jaa je moet de plaats en datum van de wedstrijd invullen en je klasse, verder niks, en gewoon opsturen. Op de startlijst staat je naam of niet. maar je kan ook mailen dat je mee wil doen, en dat je coupons die dag op de post zijn gegaan.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:22

Plaats, datum, klasse is genoeg. Je moet idd alleen je startcoupons opsturen. Daar staat alles op wat de vereniging die de wedstrijd organiseert nodig heeft.

2 proeven is 2 coupons.

En als je hebt opgegeven kun je ong een week voor de wedstrijd op startlijsten.nl, is nu trouwens wedstrijdplatform.nl, de startlijsten bekijken. Meestal staan de dag voor de wedstrijd de definitieve startlijsten er op. Dus het is heel belangrijk om de dag van te voren nog even te kijken want vaak wordt je toch nog wel wat verplaatst.

Succes met je wedstrijden!

Moondancer12

Re: Startcoupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 20:28

Oké heel erg bedankt allemaal :)

marjolein_elJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:48

Nog een tip: stuur meteen na het inschrijven je coupons op. Ik heb een keer gehad dat ik mij had opgegeven, RUIM op tijd, nog eerder dan de andere deelnemers, en dan ik reserve stond, omdat ze mijn coupons het laatst binnen hadden! Vond het een beetje raar gegaan, maar goed altijd snel je coupons opsturen dus!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:08

En neem altijd reserve coupons mee naar wedstrijd,
voor het geval ze zoek zijn in de post, of er koffie over heen gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:26