vereniging stapt over andere kring hoe verder met selecties?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

vereniging stapt over andere kring hoe verder met selecties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 12:03

Ik heb een vraag wat betreft de selecties voor de kampioenschappen.
Ik ben lid van de Blijde rijders.. tot op heden valt deze vereniging onder kring 5 ZHE
Omdat dit niet zo praktisch is heeft onze vereniging contact gehad met het KNHS en zouden wij vanaf 2011
Ook onder kring 6 ZHE vallen. En omdat de 2 voorselecties van kring 6 beide niet door zijn gegaan en nu alleen nog 8/9 januari
De selectie hebben mag ik dan mee doen voor kring 6 omdat dat 2011 is? Ik heb namelijk nu de selecties meegedaan voor kring 5, deze vielen allemaal nog in 2010 en zijn nu afgelopen en ben niet door. Omdat het allemaal vrij ingewikkeld is hoop ik dat jullie mijn vraag begrijpen en mij een antwoord kunnen geven! Ik heb deze vraag ook bij kring 6 voor gelegd per mail. En ik heb de knhs gebeld maar die wisten het niet..

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:08

Hoi,

ik denk dat je gewoon mee mag doen, vooral omdat jullie nu ook gewoon onder kring 6 vallen. Als je zelf verhuisd zou zijn, had je m.i ook gewoon mee mogen doen selecties nieuwe regio?

Had overigens wel verwacht dat ze per oktober of april zouden veranderen, dan had je dit 'probleem' niet gehad.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:21

Even voor de duidelijkheid.
Kring 5 valt toch niet onder de Zuid Hollandse Eilanden, maar kring 5 valt onder Maas en Noord http://www.kring5.nl/

Volgens mij, mag je nu omdat je vereniging per jan 2011 onder Kring 6 ZHE valt, gewoon meedoen aan de selecties van kring 6.
Zie het alsof je bent overgestapt op een andere vereniging in een andere kring per 2011.

Het KNHS zal hier imo uiteindelijk wel uitsluiting over moeten geven.

wessjuhh

Re: vereniging stapt over andere kring hoe verder met selecties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:27

Dat is fraai, er wordt een vereniging bij kring 6zhe geplaatst terwijl gisteren bij de wedstrijd op Oostmoer werd vermeld dat de kans aanwezig is dat de kring wordt opgeheven aangezien er nog geen nieuw bestuur zich heeft aangemeld.