kwou graag weten wat jullie ervan denken en zouden doen??
*ik doe het nog niet maar ik rij altijd nog gewoon op mijn lieve kees die bij mijn lengte past enzo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
susasan schreef:ik maakt nog fotos ja en ik zal zeggen ik zit niet onder de buikrand snapt iedereen me?
ik zit dus nog boven de buik met mijn voeten+beugels enzovoort
De pony is een vrij sterke stevige welsh en tis een ruintje
Calanddra schreef:Ik snap de vorige post niet, iets een beel geven?
iemand vroeg naar zijn bouw en jij zegt dat hij een sterke en stevige nek heeft. Maar je zit niet op zijn nek dus dat heeft er niks mee te maken![]()
heb je dan de beugels wel op een goede maat bij de welsh? Of je moet wel hele korte benen hebben als je met de goede lengte niet onder zijn buik vandaan komt.
daarbij spelen niet alleen je benen een rol, als jij een te lang bovenlichaam hebt haal je hem ook uit balans
_Esther_87_ schreef:susasan schreef:ik maakt nog fotos ja en ik zal zeggen ik zit niet onder de buikrand snapt iedereen me?
ik zit dus nog boven de buik met mijn voeten+beugels enzovoort
De pony is een vrij sterke stevige welsh en tis een ruintje
Dat vind ik wel heel apart....ik zit op mijn paard van 1.65 (ben zelf 1.70) in het dressuurzadel precies aan de onderkant van zijn buik....Dus of heb je heule korte beentjes...of heeft je pony een heeeeule dikke buik. Maar ik kan me echt niet voorstellen hoe je niet onder zijn buik uit kan komen als je er in een normale houding op gaat zitten. (of schat je de hoogte van de pony misschien niet goed in?)
Edit: Hoe oud ben je? Want over springen bij de paarden hoef je niet eens na te denken, dat kan echt niet.
.