Help sta niet op de startlijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Help sta niet op de startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 21:43

Paar weken geleden mijn eerste wedstrijd gepland. Netjes gemaild dat ik me wilde inschrijven. Ook mail terug gehad dat er nog plek was en dat ik de startcoupons kon opsturen naar de vereniging.
Aangezien ik daar dagelijks langs kom heb ik gevraagd of ik ze gewoon kon afgeven. Dit was geen probleem en heb ze de volgende dag meteen afgegeven. Nu kijk ik al weken uit naar zondag. En zat vorige week al te kijken of de startlijst bekend was.
Nu is eindelijk de startlijst bekend. En zie ik tot mijn verbazing dat ik er niet op sta.
Heb dus meteen gemaild naar de rijvereneging. Maar ik vrees dat ze mijn startcoupons kwijt zijn / niet bij de goede persoon zijn aangekomen.
Ik heb helaas nog geen reactie terug.

Is het dan toch veiliger om ze de volgende keer maar gewoon op te sturen?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:44

Even bellen dan weet je het ;)
Edit; heb je de coupons afgegeven bij degene waar je ze ook naar toe had moeten sturen?

Ik stuur coupons altijd op, en schrijf de datum dat ik ze verstuurd heb op de kalender
Laatst bijgewerkt door Nibbit op 06-12-10 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Desire__

Re: Help sta niet op de startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:46

Als je daar dagelijks langs komt, dan zou ik het gelijk even vragen! ik stuur mijn coupons ook op maar als ik ergens zou starten waarbij ik dagelijks langs zou komen had ik ze ook afgegeven! Met opsturen kunnen ze de coupons ook kwijt raken natuurlijk. Het zijn ook maar mensen, en mensen maken nu eenmaal fouten.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 21:48

Ik heb alle mails nog bewaard. Kan dus precies zien wanneer ik mezelf heb opgegeven en de datum wanneer ik de coupons heb langs gebracht.
Mocht ik morgenmiddag geen reactie terug hebben. Bel ik zelf even.

Ik heb ze bij een stalhulp afgegeven die daar aan het werk was. De coupons zaten ook netjes ingevuld in een envelop.

Langs gaan vind ik een beetje rottig omdat ik niet weet of de goede persoon dan aanwezig is.

Ben ook niet boos ofzo. Zal vast een goede verklaring voor zijn. Maar wel een beetje jammer als je al zo lang naar uitkijkt en het dan weer mis gaat. Het heeft ook weer een voordeel. Heb 8 of 9 januari weer wedstrijd kan ik wat langer oefenen :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:52

We leven in 2010...

Bellen is echt niet duur... Mailen is wachten tot je een ons weegt...
Moet je dat echt op bokt vragen??? :+

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 21:55

Pardon?
Geloof dat tegenwoordig alles via de mail gaat. Ik heb me ook op moeten geven via de mail. Dan is het logisch dat ik ook meteen via de mail reageer.
Mocht ik morgen nog niks horen kan ik altijd nog bellen en dat heeft niets met duur te maken.

En mag ik soms niet uiten dat ik een beetje ben teleurgesteld?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:58

Als je echt teleurgesteld bent, en écht wilt starten... Had je allang een belletje kunnen plegen...

Als mij zoiets overkomt, zou ik gewoon bellen... Ben nog geen vraagprogramma tegen gekomen waar geen telefoonnummer in staat van de rijvereniging...

In dit soort gevallen geef ik echt niet de voorkeur aan mailen... :n Ze kunnen eventueel doen alsof ze je mail niet hebben gekregen. Of het echt niet krijgen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:01

Ik kom net uit mijn werk. Waar het momenteel erg druk is. Zit dus een beetje voor pampus hier op de bank. Nog even ontspannen op het internet. Om zo weer richting bed te gaan omdat ik er om half 4 morgenochtend weer uit moet. Ik heb nu dus even geen behoefte aan om te bellen. En heb dus even gauw een mailtje erachteraan gestuurd.
Tja en als ik morgen te laat ben met bellen. Is dat jammer maar gaan we gewoon in januari.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:02

What has to be done, has to be done...

Wel teleurgesteld zijn, maar niet bellen... Klinkt mij niet logisch in de oren... Maargoed, ieder z'n eigen ;)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:04

Nogmaals als je dik 12 uur op de werkvloer hebt rond gelopen. En nu eindelijk eens lekker thuis bent. EN half dood op de bank zit. Heb je echt geen zin om te bellen. En morgen kan er ook nog gebeld worden.
Ik snap niet waarom ik nu meteen de telefoon moet pakken om te bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:05

Janine1990 schreef:
Als je echt teleurgesteld bent, en écht wilt starten... Had je allang een belletje kunnen plegen...

Als mij zoiets overkomt, zou ik gewoon bellen... Ben nog geen vraagprogramma tegen gekomen waar geen telefoonnummer in staat van de rijvereniging...

In dit soort gevallen geef ik echt niet de voorkeur aan mailen... :n Ze kunnen eventueel doen alsof ze je mail niet hebben gekregen. Of het echt niet krijgen.

Inderdaad, maar het is hier de TS en het gaat niet om jou.
Bovendien geeft ze aan morgen te bellen als ze nog geen reactie heeft gekregen :roll: Kom nou zeg...

Maarreh, ik denk dat dat een strak plan is, als ze hebben gezegd dat het zo kan zou het in principe ook gewoon moeten.
Succes!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:06

Eerst bellen, dan zeuren... Ja sorry heurr...
Das ook wat mammie tegen mij zegt als mij iets niet lukt...

Ohja, TS, ik maak ook zulke dagen, maar what has to be done, has to be done... Dan maar om 21.06... :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:07

Toevallig heb ik ook net de startlijst bekeken, coupons ook optijd binnen maar sta niet op de startlijst. Heb ook meteen een mailtje gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:08

Janine1990 schreef:
Eerst bellen, dan zeuren... Ja sorry heurr...
Das ook wat mammie tegen mij zegt als mij iets niet lukt...

Ohja, TS, ik maak ook zulke dagen, maar what has to be done, has to be done... Dan maar om 21.06... :)

:') Ze zeurt niet eens, ze vraagt wat.
En waarom moet ze nou in godsnaam nú bellen en niet gewoon morgen middag _O-

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:08

Ik loop helemaal niet te zeuren.
En ik hoef er helemaal geen commentaar meer op dat ik moet bellen. Dat was ook helemaal mijn vraag niet.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 22:09

Charaz schreef:
Toevallig heb ik ook net de startlijst bekeken, coupons ook optijd binnen maar sta niet op de startlijst. Heb ook meteen een mailtje gestuurd.

Heel toevallig ook voor zondag op visdonk ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:13

Nou ik heb er even een belletje aan gewaagd, ze hebben problemen met de computer dus wss is er daar iets mis gegaan. Mijn coupons waren nog niet binnen gekomen (lang leve de stakingen bij TNT post!!!), maar ze zetten mij er nog tussen.

Zou ze gewoon even bellen dan lossen ze het vast wel voor je op.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 23:42

Ik ben het wel met Janine eens. Je neemt wel de moeite om een topic te openen met als titel zelfs 'help' en je hebt geen puf om een belletje te doen? Dat vind ik eerlijk gezegd ook wat apart.
Bij Charaz is het al opgelost, dat had bij jou ook zo kunnen zijn.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:04

In die tijd dat je hier een heel topic hebt geplaatst en al die reacties in dit topic hebt gezet, en ook nog eens een aantal mailtjes had gestuurd..
Had je inderdaad ook vast wel een belletje kunnen plegen.
Maakt mij niet uit verder, maar als je inderdaad zegt dat je zo teleurgesteld bent dat je niet op de lijst staat, dan is dat toch het eerste dat je zou doen?

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:34

Jemig wat een reacties!
Ts wil NU niet bellen. Laat haar lekker!
Ik vind zowizo 9 uur 's avond geen tijd om te bellen.
Ja naar bekende mensen. Maar niet naar een manege of mijn startcoupons toevallig binnen zijn.
Er is ook nog leven naast wedstrijden en paarden.

Edit.
Op de vraag van TS.
Ik weet niet of opsturen veiliger is.
Wel zou ik mijn coupons niet aan een stalhulp afgeven.
Die zal het vast druk genoeg hebben en is het mogelijk vergeten. (misschien ook niet ;) )
Ik zelf zou er de volgende keer er voor zorgen dat de coupons gelijk op plaats van bestemming komen.
Weet je zeker dat het oké is. :)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 13:22

Het is inmiddels allang opgelost. Sta gewoon netjes op de startlijsten.
Dus om maar meteen te roepen dat ik moet bellen en wel direct om 9 vind ik dus niet gepast.

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:04

haha wat een drama om een telefoontje ;). Antwoord op jou vraag: Ik zou ze zeker niet aan een stalhulp geven en de volgende keer gewoon opsturen of even de persoon opzoeken die daarover gaat! Tuurlijk kan het dan nog mis gaan maar heb je wel iets meer zekerheid! (tip voor de volgende keer :)). Succes alvast!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:05

TS als je een topic opent met 'help' in de titel en je krijgt zo snel reactie dat is toch mooi?
En niet iedereen doet t op dezelfde manier ;)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 19:56

Waar van ik baal is dat er mensen in dit topic mij bijna verplichten om gisteravond te bellen.
Maar het is gelukkig gister allemaal opgelost en sta ik netjes op de startlijst :D :D
Ben dus helemaal gelukkig.

Mijn vraag was inderdaad wat jullie doen afgeven of opsturen. En doen jullie het aangetekend of gewoon?
De laatste keer dat ik officieel gestart ben was in 1998 :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:58

Je kan niemand citeren die jou heeft verplicht...

Het enige dat die mensen (waaronder ik) denken is: Ga eerst actie ondernemen, voordat je gaat jammeren op bokt... Daar help je jezelf echt niet mee...