ik heb eens een vraagje, ik groet op wedstrijd altijd met mijn rechter hand en heb mijn zweep daar ook in vast,
moet ik mijn zweep links houden of zou ik links mogen groeten of??
ike weet het gewoon niet ?? SOS
groetjes^^
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
secricible schreef:zweep gewoon aan de rechterkant houden, maar vastpakken met links. Dan kan je gewoon met rechts groeten en hoef je je zweep niet over te pakken.
Zweep links pakken hoeft dus niet, kan wel als je dat makkelijker vindt. Met links groeten mag niet.
secricible schreef:zweep gewoon aan de rechterkant houden, maar vastpakken met links. Dan kan je gewoon met rechts groeten en hoef je je zweep niet over te pakken.
Zweep links pakken hoeft dus niet, kan wel als je dat makkelijker vindt. Met links groeten mag niet.
Seraphim schreef:Als je handen gespannen zijn moet je daar eerst aan werken, want dat is niet de bedoeling als je aan het rijden bent.
Begin ik ook erg vreemde bewegingen te maken 
Debbie schreef:Seraphim schreef:Als je handen gespannen zijn moet je daar eerst aan werken, want dat is niet de bedoeling als je aan het rijden bent.
Ik kan ook niet met zweep op links rijden hoorBegin ik ook erg vreemde bewegingen te maken
Gelukkig rij ik eigenlijk nooit met zweep maar als ik er mee rij moet ie perse rechts.
xManon_ schreef:Hoe doen jullie het dan als je paard aan de linkerkant gecorrigeerd dient te worden?

Mary_X schreef:Seraphim schreef:Als je handen gespannen zijn moet je daar eerst aan werken, want dat is niet de bedoeling als je aan het rijden bent.
maar rechts kan ik het juist wel ontspannen
[/quote]
)
.