Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ellen112 schreef:Ik heb laatst een email naar KNHS gestuurd met de vraag waarom het startbedrag voor de proeven qua paarden en pony's zo'n verschil is. Voor de paarden betaal je bijna het dubbele van het startgeld dan bij de pony's. Waarom is dat?
Ik heb verder nog geen reactie gehad van KNHS op deze vraag.

XMaaiike schreef:Ellen112 schreef:Ik heb laatst een email naar KNHS gestuurd met de vraag waarom het startbedrag voor de proeven qua paarden en pony's zo'n verschil is. Voor de paarden betaal je bijna het dubbele van het startgeld dan bij de pony's. Waarom is dat?
Ik heb verder nog geen reactie gehad van KNHS op deze vraag.
zou je ook willen mailen![]()
waarom het inschrijfgeld bij de subtop zo ontzettend hoog moet zijn, vaak zo'n 17.50 per proef
en de 1e prijs 20 euro is
snap dat subtopwedstrijden vast duurder zijn qua organiseren etc.
maar als je een proef wint, "verdien"je 2.50
kleinvosje schreef:De kosten voor subtop zijn hoger omdat er vaak meerdere juryleden zitten, die elk een vergoeding moeten krijgen. Ook het organiseren is duurder, zoals je zelf zegt. Wat betreft het prijzengeld zijn er regels voor, Afhankelijk van het startgeld moet het prijzengeld een minimaal bedrag hebben.
: er staat bij cat2 of 3 wedstrijd VERPLICHTING TOT PRIJZENSCHAAL.