Mijn eigen paarden : Bij KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pieteritus

Mijn eigen paarden : Bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 22:13

Weet iemand of het wat kost om je paard op naam te zetten bij de KNHS?
Voor zover ik weet staat mijn paard op mijn naam (lijkt me logisch). Paard staat op papier als zijnde van man-mij.
Ik ben er dus vanuit gegaan dat dat op KNHS ook zo zou zijn.
Nu wilde ik mijn paard dus aanmelden als 'mijn eigen' maar moest een hokje aanklikken dat ik akkoord ga met de algemene voorwaarden.
Klik je op 'algemene voorwaarden' dan kom je in een lekkere 'algemene' pagina uit waarop ik dus nérgens kan vinden of het wat kost. Als ik de KNHS mail, dan hoor je daar niets van terug, vandaar hier mijn vraag.

Desire__

Re: Mijn eigen paarden : Bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 16:00

Volgens mij staatvdat erbij hoor, volgens mij was het iets van 23€ administratie kosten, ik zal het even opzoeken!

Desire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 16:03

Ja, als je naar mijnknhs gaat, dan kan je op mijn eigen paarden klikken en dan zie je paard aanmelden. Dan staat er in kleinere letters dat het idd23€ kost voor een paard en 16,50€ voor een pony.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 17:08

Nou, dan laat ik het erbij, dan staat 'ie maar niet op mijn naam. Ik weet toch wel dat hij van mij is....
Bedankt voor het opzoeken, ik heb net nog gekeken maar ik vind het nergens. Tijd voor een brilletje?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:10

Ik vind het trouwens wel heel raar dat het 23 euro kost om je paard bij de KNHS op naam te zetten! Zelfs mijn eigen fokproducten zijn volgens de KNHS niet van mij. Ik hoop, dat wanneer de KNHS en het KWPN bij elkaar in Ermelo zitten dit soort dingen ook wat minder bureaucratisch geregeld worden... En tot die tijd: Dan maar niet op naam.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 17:16

Helemaal mee eens!

Desire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:28

ja vind ik ook.. ik heb het ook niet gedaan. Het gaat er toch om of je een startkaart hebt met je paard en dan nog 23 euro betalen om het om je eigen naam te zetten. echt raar.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 17:43

Toch even een berichtje, alhoewel het al even geleden is dat er op het topic gereageerd is.
Ik heb een mail naar de KNHS gestuurd. Hierop heb ik netjes antwoord gekregen en ik heb op verzoek kopieën van mijn paspoort doorgestuurd per mail.
Verder heb ik er eigenlijk heel weinig meer aan gedacht, maar toen ik net mijn sportstanden controleerde, heb ik even gekeken bij mijn eigen paarden.
De KNHS heeft alsnog mijn paard als mijn eigen doorgevoerd. Heel netjes van de KNHS!