Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Schimpje schreef:Wat is dat nou weer voor opmerking, Relaxed? Je bent niet VERPLICHT om 20x40 te straten, dus als je het niet prettig vind, prima. Er zijn genoeg anderen die door verschillende redenen wel graag in een 20x40 ring willen rijden. Ieder zijn keuze toch?
Relaxed schreef:Wees juist blij dat die 20x40 proeven voor het Z afgeschaft worden.. Je wordt er duizelig van
ieder zijn ding he
StWaldrik schreef:In de petitie zelf kun je maar erg weinig tekst kwijt. Vandaar dat het er 'raar' staat. Daarom verwijzen wij ook door naar http://www.stwaldrik.nl voor de uitgebreide argumenten.
komt nu amateuristisch over hoor,even wat netter opstellen en dan teken ik m ook wel
groetjes deess horseyfries schreef:Jury, ook al zou deze vereniging dat doen omdat zij zelf niet in het bezit zijn van een 20 x 60 baan, dan is dat toch hun goed recht?
Of mogen al die maneges en verenigingen die geen 20 x 60 bezitten ineens niet meer meepraten??
Ook het argument "ik hoef maar 20 minuutjes verder te rijden voor een 20 x 60 baan" vind ik persoonlijk erg zwak. Dus omdat JIJ toevallig niet zo ver hoeft te rijden moeten de mensen die wél veel verder moeten rijden of zelfs met de boot naar het vasteland moeten gaan hiervoor daaronder lijden?
Misschien moet iedereen eerst eens nadenken of het misschien geen nadelige gevolgen heeft voor hunzelf, maar wél voor anderen.
Volle wedstrijden in de winter heb je idd als iedereen naar dezelfde plaats toemoet om Z te kunnen rijden. Als in hetzelfde weekend ergens anders in een 20 x 40 een wedstrijd wordt georganiseerd dan zal die daar dus wel degelijk onder lijden. Ik ken veel wedstrijden in 20 x 40 waar ze nu bijv. zaterdagavond de Z verrijden en zondag de overige klassen. Wat denk je dat dat aan inkomsten scheelt voor die vereniging dat die zaterdagavond wegvalt?
Deess, wat is er onbegrijpelijk aan deze petitie? Het lijkt me duidelijk waar je voor tekent, dat verandert niet door een spelfoutje.
horseyfries schreef:Jury, ook al zou deze vereniging dat doen omdat zij zelf niet in het bezit zijn van een 20 x 60 baan, dan is dat toch hun goed recht?
Of mogen al die maneges en verenigingen die geen 20 x 60 bezitten ineens niet meer meepraten??
Ook het argument "ik hoef maar 20 minuutjes verder te rijden voor een 20 x 60 baan" vind ik persoonlijk erg zwak. Dus omdat JIJ toevallig niet zo ver hoeft te rijden moeten de mensen die wél veel verder moeten rijden of zelfs met de boot naar het vasteland moeten gaan hiervoor daaronder lijden?
Misschien moet iedereen eerst eens nadenken of het misschien geen nadelige gevolgen heeft voor hunzelf, maar wél voor anderen.
Volle wedstrijden in de winter heb je idd als iedereen naar dezelfde plaats toemoet om Z te kunnen rijden. Als in hetzelfde weekend ergens anders in een 20 x 40 een wedstrijd wordt georganiseerd dan zal die daar dus wel degelijk onder lijden. Ik ken veel wedstrijden in 20 x 40 waar ze nu bijv. zaterdagavond de Z verrijden en zondag de overige klassen. Wat denk je dat dat aan inkomsten scheelt voor die vereniging dat die zaterdagavond wegvalt?
Deess, wat is er onbegrijpelijk aan deze petitie? Het lijkt me duidelijk waar je voor tekent, dat verandert niet door een spelfoutje.
IK heb em ondertekend