Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Die dierenarts was tenminste wel recht-door-zee.
Ik heb meegemaakt dat na niet-goedkeuring aan de dierenarts gevraagd werd wat de waarde dan WEL was......
......."eerlijk?" vroeg ie..............KILOPRIJS.....1,50 Euro (schoon)
Dat kan bot overkomen, maar wel eerlijk.
Randy01 schreef:Recht door zee kan ik waarderen maar het ligt wel aan de manier waarop. Zoiets zég je gewoon niet, hij had het anders kunnen formuleren. Als dierenarts zijnde ga je met dieren om, maar je hebt ook met de eigenaar en daarbij behorende emoties te maken. Wat geeft hem het recht om te beoordelen of mijn paard leuk is voor in de achtertuin en meer niet?
Helemaal omdat ik hem 2 dagen erna (na het weekend) door een andere dierenarts klinisch heb laten keuren, werd door hem gewoon goedgekeurd (ook voor de verkoopprijs die ik vroeg). Belachelijk.
Noot: betreffende dierenarts staat erom bekend (wist ik toen nog niet) en zijn klantenbestand loopt terug maar het klachtenbestand loopt op!
gomir schreef:
En laatst een opmerking van iemand of mijn ouders geen echt paard voor me hadden kunnen kopen![]()
Heb zelf superhard voor mijn beestje gewerkt en ben er erg blij meeHet mag dan geen wereldtalent zijn, maar hij doet zijn best en loopt af en toe nog weleens in de prijzen ook
![]()
Vond het nog het meest vervelend dat de betreffende persoon een beetje omhoog gevallen is en alles gewoon krijgt...Die hebben makkelijk praten
Sall schreef:Dat jurylid, wat na mijn proef vroeg, waarom ik geen paard kocht (ipv op een pony in de rondte te blijven rijden), omdat ik toch uit het rijke westen kwam... Maar goed, zegt ook meer over zijn verstandelijke vermogens....