Ik heb wel eens gezien dat mensen als ze 18 jaar zijn van een pony naar een paard gaan maar als je 18 bent mag je dan geen wedstrijden meer rijden gewoon tussen de pony's? Of moet je naar een paard?
Groetjes Marlies.
lovey_ou
Geplaatst: 26-11-10 16:47
als je 18 bent moet je indd naar de paarden Edit: Je moet dus met je pony naar de paarden je hoeft niet perse een paard te hebben
Laatst bijgewerkt door lovey_ou op 26-11-10 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
dus als ik 18 bent mag ik gewoon nog op een pony rijden en hoef ik niet verplicht op een paard?
Anoniem
Geplaatst: 26-11-10 16:48
In nederland meg je met een pony bij de paarden starten !! wel is het mogelijk dat je er toch onbewust minder punten krijgt !! het is toch een jury sport
Marls
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-10 16:49
gewoon wedstrijden op een pony ook gewoon tussen de pony's. en als ik niet tussen de paarden mag rijden maakt niet uit :p
In het jaar waarin je 18 wordt mag je nog wel met je pony tussen de pony's blijven rijden. Stel je wordt in januari 18, dan mag je nog tot december bij de pony's blijven rijden.
Daarna moet je met je pony tussen de paarden gaan rijden.
BBonelove
Geplaatst: 26-11-10 16:53
als je wilt gaan springen tussen de paarden zou ik wel voor een E-pony gaan dat maakt het iets makkelijker dan een D'tje
Zou ook jammer zijn, als je niet met je daardoor je beestje weg zou ' moeten doen!' ik vindt het ook onzin als het door de jury minder wordt beoordeelt. het gaat om het totaal plaatje, toch niet de hoogte.