Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mayling27 schreef:* Als ik de ring in ga, terwijl een andere nog aan het rijden is en ik rij door de "stop/start"-tijd-poortjes gooi ik dan de tijd door de war, of wordt de "stop-poortje" pas bij de laatste hindernis aangezet?
Citaat:* Ik moet groeten bij de jury (en daarna gaat de bel?) maar moet ik na afloop ook nog groeten?
Citaat:* Bij 3 weigeringen moet je de ring verlaten, mag je dan nog wel alsnog over de hindernis heen om hem toch nog te proberen erover te krijgen.
Citaat:* Als je het parcour verkeerd rijdt, verkeerde hindernis, wat dan?
* Wanneer heb je een winstpunt, hoe gaat de punten telling en wanneeer mag je over na een hoger parcour
* En ergens lag ik iets over een Klassieke en progressieve wedstrijd springen. Kan iemand mij dit in het kort met simpel uitleggen, (Ik weet dat hier nog ergens een topic over is, maar snap het eigenlijk nog niet)
Citaat:* Als ik na de hindernis in de verkeerde galop zit, MOET ik hem terug nemen na draf en overzetten in de goeie galop (kan nog niet omspringen) of mag ik dat zelf beslissen wat het makkelijkste gaat.. (En met oefenwedstrijd, is dit ook verplicht of kun je deze gebruiken om het te oefenen zeg maar)
Citaat:* Hoe leer ik omspringen het makkelijkste)
xxitsmexx schreef:aan het eind groeten is er volgens mij al uit hoor.. ze nemen het niet meer mee in stijlbeoordeling dat weet ik wel..