Startkaart voor pony tussen de paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flitssie

Startkaart voor pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 18:57

Het zit zo, ik rij nu L2 op mijn E-pony, tussen de pony's uiteraard (ben 14). Nu wil mijn moeder ook wedstrijden rijden, maar zij kan enkel tussen de paarden starten dan. Kan een pony een startkaart tussen de pony's en een tussen de paarden hebben met 2 verschillende ruiters?

En dan nog iets, ik las in de reglementen dat je niet meer dan 4x per wedstrijd mag starten. Kan dat dan bv. 3 proeven dressuur (bv. 2 met mijn moeder en 1 met mij) en 1 springparcours? In de zomer zijn hier namelijk best vaak concoursen voor pony's en paarden bij elkaar :)

Alvast bedankt, ik kon het niet helemaal duidelijk opmaken uit de reglementen.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:08

Ja hoor, je moeder mag gewoon een startkaart aanvragen tussen de paarden! Ik rijd zelf ook een haflinger tussen de paarden, terwijl de eigenaar tussen de pony's rijd. Geen probleem.

Over 4x starten per wedstrijd weet ik niet, maar denk dat het wel mag. Wel zou ik even kijken of 3 proeven en een springparcours niet te veel is :P

SunNDLM

Re: Startkaart voor pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:51

Het is inderdaad gewoon mogelijk om allebei te starten met jou pony.
En het is inderdaad ook zo dat een pony/paard maar 4 proeven op een dag mag lopen. Welke samenstelling (2x dr. met jou/ 2x met je ma of 2x dr. met je ma / 1x dr en 1x spr met jou) maakt niet uit, zolang het er maar niet meer dan 4 worden.

Flitssie

Re: Startkaart voor pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 16:46

Ok bedankt :)

3 proeven en 1 springparcours zou in de winter wel te veel zijn, maar in de zomer niet. Mijn paard (pony :p) heeft een hele goede conditie :j

Topic mag gesloten worden trouwens :)

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 08:02