Mag je de tweede proef van de maand HC starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Mag je de tweede proef van de maand HC starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 11:43

Ik rijd sinds kort, of eigenlijk al een paar maanden maar weinig wedstrijden gehad, L2. De oefeningen zijn het probleem allemaal niet, maar het doorzitten lukt me maar niet op een paard, niet op een ander paard maar zeker niet op mijn eigen luchtkasteeltje van 180 hoog wat niet uit zichzelf altijd even voorwaarts loopt...

Nu ben ik daar thuis onwijs hard mee bezig en merk ik met de dag verbetering, paard wordt beter en beter, en ik kan beter en beter zitten... Nu doen we ieder jaar mee aan de Gelderse Paardencompetitie en daar heb ik dus ook al een paar maanden terug voor 2 proeven opgegeven...

Nu heb ik de laatste wedstrijd expres maar één proef opgegeven, omdat doorzitten gewoon nog veel van mij vergt (toen kwam ik de proef voor het eerst uit, dat ik dacht doe mij nog maar een proef :) ). Nu zat ik te denken, Zou ik als ik twijfel of ik een tweede proef haal met doorzitten ook HC mogen starten alleen de tweede proef? Op deze manier doe ik namelijk wel wat meer routine op, en verplicht ik mezelf ook om het gewoon te doen, maar mocht het helemaal mis gaan dan zitten er geen consequenties aan... Hooguit een wp wat niet meeteld :P

Hopelijk weten julile het antwoord...

chrisje_83

Re: Mag je de tweede proef van de maand HC starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:29

Volgens mij mag je inderdaad de tweede proef HC opgeven, zo zijn er meer mensen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 09:26

Niemand met een definitief antwoord?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:30

Het mag wel, maar gaat het met doorzitten de 2e proef zo slecht dat je aan een verliespunt toe komt?
Je kunt ook nog altijd voor het laatste onderdeel afgroeten als het die kant op gaat

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 09:44

hihi nou ja, tis een beetje jury afhankelijk :P vorige keer had ik 180 en 154 :P al was ik daar zelf ook in beide kanten op wel een beetje verbouwereerd over :P

Ach we zien het ook wel gewoon... het gaat al zoveel beter :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:48

Ja, dat mag, maar dat moet je dan van te voren wel even overleggen met het secretariaat.