ik heb me op 7 oktober afgemeld bij mijn rijvereniging omdat ik nooit vrij rij/les neem daar en toch (uiteraard) ruim 250,- pj moet betalen. Ik ga dus goedkoper nietrijdend lid worden ergens. Uiterlijk maandag 15 Nov. moeten alle afmeldingen bij de KNHS binnen zijn. Nu had ik nog altijd geen factuur gehad en eerlijk gezegd had ik er ook nooit zelf over nagedacht. Nu blijkt dat ze mij niet kunnen afmelden omdat ik dus door de een of andere reden geen factuur en/of herinnering factuur heb gehad. Vorig jaar was dit ook al mis gegaan en ontving ik na veel bellen in December alsnog een factuur. Nu moet dit dus sneller. Ik krijg 1x per 4 weken salaris en ik heb dit dus gisteren gehoord...ik moet dus eerst wachten op een factuur en zsm betalen. probleem is dat ik nu niet zo 1,2,3 zoveel geld heb liggen en ik dus moet wachten tot mijn salaris, die dus op precies 15 nov komt....
Ik moet eerst betalen voor ze me afmelden kunnen...weet iemand of dit zo is?
Ik kan zo'n bedrag ook niet even van iemand maar zo lenen... Ik vroeg me af of ze me niet kunnen afmelden gezien ik nog t/m 31 December lid ben en kan betalen. Verder hebben ze mijn telnr's,adres enz. en ken ik men uit het bestuur en duik ik niet onder. ik dacht misschien weet iemand of het KNHS hierbuiten staat of dat dit regel is van de KNHS.
ik vind het namelijk vreemd dat diegene waar ik me afmelden moest ook de penningmeester is en dus eigenlijk meteen mijn "betaalstatus" had kunnen bekijken nu op het laatste moment me met dit probleem laat zitten.
Je kan jezelf toch gewoon afmelden met de afspraak dat je zodra je de factuur hebt ontvangen deze betaald? Dus afmelden met de afspraak dat ze het lidmaatschapsgeld gewoon krijgen. Officieel moet je inderdaad je rekeningen betaald hebben voor je over stapt naar een andere vereniging en bij mijn weten hoeft dit niet per bepaalde datum. Alleen startkaartafmeldingen moeten voor een bepaalde datum bij de KNHS binnen zijn, maar dit moet je tegenwoordig zelf doen via MIJN KNHS.
Volgens mij klopt het wel. Als jij nog een factuur open hebt staan mag je niet afgemeld worden, en kun je dus ook niet naar een andere vereniging. Maar je zou dus ook even zelf naar de KNHS kunnen bellen voor meer info.