Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Bij een eerste wedstrijd zou ik niet voor zulke omstandigheden kiezen eerlijk gezegd. Dat is al zo spannend voor de paarden en dan ook nog een lange reis plus erg lang moeten wachten.
Waarom is de prijsuitreiking zo laat, zit je vooraan in een hele grote rubriek? Kun je niet naar achteren op de startlijst? Of eerder je coupons meekrijgen als je toch geen prijs hebt?
Anders maar een box huren, maar ik vind dit voor een eerste concours eigenlijk geen fijne situatie.
wij hebben ook wel eens gehad dat ik nog 1e stond, maar we moesten nog weg. toen konden we bellen na de prijsuitreiking of ik nog prijs had, toen zijn mn ouders 's avonds teruggereden.
=> Had ik niet verwacht!
)...

ilse86 schreef:Ligt eraan of het een jong paard is zonder wedstrijdervaring. Ik ben vorig jaar begonnen met een paard dat al wel wedstrijdervaring had. Die kon wel een poos op de trailer blijven. Hooinetje erbij, wat water geven en af en toe even checken hoe ie erbij staat en klaar was kees.
Citaat:In ons geval is het de allereerste wedstrijd voor mijn paardje