Ik zal de eerste zijn; Had mijn paarden onder ringworm en heb na overleg met het secretariaat mij afgemeld zonder startgeld te hoeven betalen. Ze vond het erg netjes dat ik mij inleefde en geen besmettingsgevaar voor andere wilde hebben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lia_ schreef:Ik heb in Arnhem zelfs moeten betalen toen mijn schoonvader 2 dagen voor de wedstrijd overleed en dat ging ook nog dmv een brief met een heel naar toontje in de trant van "omdat je niet op bent komen dagen op onze wedstrijd..." terwijl ik gewoon netjes afgebeld heb en de reden verteld heb.
Ben er daarna nooit meer geweest
gomir schreef:Ik heb bij één wedstrijd startgeld moeten betalen terwijl ik niet kon starten omdat ik mijn paard net verloren had aan koliek. Bovendien is er iemand van de wachtlijst in mijn plaats gestart dus de vereniging liep geen inkomsten mis. Heb de rekening keurig betaald, maar heb nooit meer gereden bij de betreffende vereniging...
Alle andere verenigingen waren trouwens heel coulant en daar hoefde ik geen startgeld te betalen
) dat ik mijn wedstrijd af moest zeggen.