heb op internet lopen snuffelen maar ik kon het antwoord niet vinden.
Is het verplicht om een knot te dragen tijdens een dressuur proef?
Ik vind namelijk persoonlijk een vlecht mooier.. ik heb vrij lang en dik haar en een knot maken is een drama
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat erg

riannhuh schreef:Ik heb al wel een aantal keren -2 mogen incasseren omdat ik mijn haar altijd in een staart heb ipv netje/knot
Nooit geweten trouwens dat je eigenlijk met kort haar een nepknot zou moeten maken
ik dacht altijd dat er alleen geen haar mocht pieken 
Kreeg er geen lagere punten om oid. grid schreef:Dit staat in het dressuurreglementNooit geweten trouwens dat je eigenlijk met kort haar een nepknot zou moeten maken
De haardracht:
Het haar moet in een wrong worden gedraaid en dan keurig in een haarnetje worden
gedaan waar geen piekje uit mag komen. Als het eigen haar te kort is, zal van een haarstukje een wrong moeten worden gemaakt (nepknot). Jeugdleden tot 16 jaar hebben de haren in een haarnetje (geen knot). Als de haren erg lang zijn, zo nodig in een vlecht.
grid schreef:Dit staat in het dressuurreglementNooit geweten trouwens dat je eigenlijk met kort haar een nepknot zou moeten maken
De haardracht:
Het haar moet in een wrong worden gedraaid en dan keurig in een haarnetje worden
gedaan waar geen piekje uit mag komen. Als het eigen haar te kort is, zal van een haarstukje een wrong moeten worden gemaakt (nepknot). Jeugdleden tot 16 jaar hebben de haren in een haarnetje (geen knot). Als de haren erg lang zijn, zo nodig in een vlecht.
grid schreef:Dit staat in het dressuurreglementNooit geweten trouwens dat je eigenlijk met kort haar een nepknot zou moeten maken
De haardracht:
ooteketo schreef:heb je lang haar is een knot/net verplicht
anders zit het in de weg met rijden
groetjes ooteketo