starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beauxie

starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 21:56

Hallo,

Ik rijd nu al zo'n 9 jaar paard, en ik wil graag wedstrijden gaan rijden. Het probleem is dat ik vroeger nooit tijd had om proefjes te rijden aangezien deze altijd op zondag waren en ik op zondag moest hockeyen. Daarom heb ik alleen maar de F1 en de F2 gehaalt.
Ik wil nu graag beginnen met wedstrijden alleen volgens mij moet je dan eerst je F-jes afmaken. Maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met allemaal kleine meisjes die net rijden een proef te gaan rijden terwijl ik al veel ouder ben en al veel meer ervaring heb.
Mijn vraag is dus: kun je ook hoger starten?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:58

Bij de KNHS proeven niet.
Bij de FNRS proeven wordt je dacht ik ingedeeld in de klasse wat jou niveau is. Je kunt volgens mij niet hoger starten dan F6. Ik weet niet of dit in de loop van de tijd is veranderd.

Elodie1

Re: starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:31

van F proeven heb ik geen verstand... mischien kun je voor de knhs gaan starten? als het echt om F proefjes gaat moet je even informeren bij de vereniging

Anonaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:07

ik heb geen verstand van fnrs, maar misschien moet je informeren bij je vereniging oid?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:09

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:27

Bij de F proeven kun je in overleg met je instructeur of degene die erover gaat ook wel hoger starten hoor. Ik ben zelf ook in de F6 begonnen, dat is meteen het maximum waar je evt. ingeplaatst kan worden.