[JV] inrijden met zweep vanaf de M1/middendraf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 20:10

Jaggie, jij rijdt ook in Sevenum binnenkort? Dan ben ik er ook. Ik vind Jaggie een superpaardje, heel mooi. En je proef vond ik ook heel mooi. Ik had de proef van degene die eerste werd ook gezien, maar daar zaten nog wat meer foutjes in. Die van jou was netjes, zonder foutjes dacht ik.
Er stonden dingen op mijn coupon die ik al wel wist. Dat de middendraf onregelmatig was. We hebben zo vaak een onregelmatige middendraf, dat ik echt niet normaal. En bij het losrijden doet hij het wel goed, en thuis ook. Maar ik de ring gaat het mis. Maar deze proef was ook wel slecht. Hij was er helemaal niet met zijn koppie bij. Mijn instructrice die zegt altijd wow, dat was echt netjes, maar dan is het nog geen winstpunt... Mijn andere instructrice (waar ik nou 1 les van heb gehad) probeert me te helpen, ik hoop dat het lukt!

En Beppies: ik ga het gewoon proberen, ik hoop dan dat de juri mijn proef kan herinneren!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:16

Wel knap rot,
moet ik mijn piaffe dus voortaan maar thuis oefenen als ik vanaf de grond niet eens geholpen mag worden... Scheve mond

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:56

sevenum? uhm dat is 14 september als ik het goed heb he?
ja dan rijd ik ook weer hoor, maar heel misschien start ik dan al M2 dat weet ik nog niet zeker, de punten heb ik er in ieder geval wel al voor.
thnx voor compliment.
dat meisje dat 1ste werd kwam toch ook uit helmond? ken je haar dan niet toevallig? de jury vond mijn proef ook heel goed, had der nog ff mee gepraat, schitterende proef etc. was wel leuk om te horen natuurlijk.
ik hoop dat het met die andere instructrice dan nog beter gaat, want misschien is jouw huidige instructrice als die jouw proef ziet, niet realistisch genoeg, om te zeggen dat de proef niet zo goed was, ja ik wee thet ook niet hoor, maar om jou niet teleurstellen ofzo? ikken jou instructruce verder niet natuurlijk. achja ik sevenum kom ik dan wel kijken naar jouw proef hoor!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 13:52

Ja, dat meisje dat eerste werd is een vriendin van mij, staat een paar stallen verder op de manege, en zit bij de zelfde club.

En is wel gezellig als je eventjes komt kijken!