wisselen van vereniging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dewi_Blondie

wisselen van vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 13:21

Hallo,

Omdat ik per 1 januari overstap naar een andere vereniging met mijn pony, moet ik mij natuurlijk afmelden bij de andere.
Nu zit het zo; we hebben gebeld naar de vereniging waar ik nu bij zit met mijn pony dat ik daar lid ben tot en met 31-12-2010, en bij de nieuwe vereniging hebben wij gemeld dat ik daar lid ben vanaf 01-01-2011.

Mijn "oude" vereniging zei dat je, je jezelf om kon zetten via 'mijn knhs', door eerst je af te melden (en als ingangs data 31-12-2010) en dan vervolgens een nieuwe startkaart aan te vragen met als ingangs data 01-01-2011. Nu is dat afmelden gelukt, maar het aanmelden geeft ie aan dat dit naar een mail adres van het knhs moet...
Nu was mijn vraag; klopt dit? (aangezien hun mij vertelde dat je dit geheel zelfstandig kon doen)
(en begon al een beetje te stressen )Niet dat ik dadelijk weer opnieuw moet beginnen ofzo.

gr.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 18:52

Ik ben net veranderd van vereniging. Je stuurt gewoon een email naar de knhs zelf, die regelt het vervolgens.
Ik heb idd zelf de oude startkaart laten afmelden door de oude vereniging en de nieuwe vereniging heeft mij als lid aangemeld. De KNHS doet dan vervolgens jou startkaart omzetten.

clauutje

Re: wisselen van vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:18

maar jij bent alleen verandert van vereniging, ik wil echt gaan stoppen met wedstrijden en dan over ongeveer 1 of 2 jaar ofzo weer beginnen, alleen heb ik dan nog al mijn winstpunten of zijn die dan allemaal weg?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:53

clauutje schreef:
maar jij bent alleen verandert van vereniging, ik wil echt gaan stoppen met wedstrijden en dan over ongeveer 1 of 2 jaar ofzo weer beginnen, alleen heb ik dan nog al mijn winstpunten of zijn die dan allemaal weg?

winstpunten behoud je altijd, Ik zou voor de zekerheid wel je oude startkaart bewaren. De KNHS is nl niet altijd even zorgvuldig en dan kun jij het altijd aantonen. Een een kopie maken van de website is ook een idee. Juist omdat ik altijd alles bewaar heeft het mij ook weleens geholpen mijn gelijk te bewijzen.

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 22:41

Oh want mijn nu nog huidige vereniging zeiden dat we het zelf konden regelen, en nu hebben we wel gemaild naar de ledenservice van het knhs, dus ik denk dat dat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt? Want op mijn knhs staat al dat mn oude startkaart word afgemeld per 31-12-2010, en voor de nieuwe hebbenw e dan het knhs gemaild. Klopt dit dan zo ongeveer?
Gelukkig blijven de winstpunten wel staan, want anders zou ik gek worden haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:10

Coupons kun je niet meer oprijden hé? Ik heb namelijk nog flink wat coupons liggen en wil eigenlijk ook van vereniging veranderen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:12

Inderdaad, je coupons zijn niet meer geldig na de wissel. Je moet dus nieuwe aanvragen.

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 23:04

De mijne zijn toch gewoon geldig tot en met de 31ste (dec.) ? Want tot en met die datum kom ik nog uit voor mijn nu nog huidige vereniging

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:49

Jawel, maar na de wissel niet meer, dan moet je nieuwe gebruiken met de juiste vereniging. Je mag het niet met pen wijzigen...