Eerst even Jura opgezocht, gevonden, in het bijzijn van Orri en AMSAMSAM die met een van pijn vertrokken bekkie en hinkepinkend rondliep (zie verslag Jura).
Jura stuurde Orri knap rond en dat blijkt ook wel uit haar punten (is gelijk grootgeldverdiener geworden

Verder kwam ik natuurlijk ook voor de küren. Wat een gedoe daar zeg!! Als de ene kür was afgelopen had je nog alle tijd om te eten, scheren en douchen voordat de volgende begon.
Annemiek Hulshoff reed haar prachtige Playboy fraai door de piste maar had nogal wat fouten in haar kür.
Moniek van Dijk reed op Now I'm here een nette kür maar ik vond het niet in de schaduw staan van hetgeen ze in Aerdenhout presteerde.
Anouk Hansen reed een werkelijk schitterende kür, exact op tijd en heel spectaculair (sjongejonge wat is die galop verbeterd zeg onder leiding van Bertje Rutten) maar in de verzamelde stap begon Paso Doble een beetje te hinkepinken. Maar verder super! Als de fouten werden afgestreept en de kwaliteitspunten werden vergeleken was het merendeel in de veronderstelling dat Anouk zeker zou winnen.
In de pauze hebben we de videoband tig keer bekeken om te kunnen ontdekken wat de reden van die slechte verzamelde stap was. Anouk dacht in 1e instantie aan 'hetigheid' maar na het zien van de beelden leek het wel een kortstondige verzuring te zijn. Enfin, afwachten maar.
Van wie ik echt genoten heb is Rosina Hoopman. Dat is zo'n prettige verschijning maar ook nog een hele lieve innemende meid. Ik had haar vlak voor de kür nog ingepeperd dat ik nou weleens een spetterende kür van haar verwachtte en ze begon zich bij voorbaat al te verdedigen dat ik mij maar moest instellen op een lachfilm

Uitslag:
1- Annemiek Hulshof
2- Moniek van Dijk
3- Anouk Hansen
4- Rosina Hoopman.
In 1e inst. een beetje teleurstellend omdat ik (en eigenlijk iedereen wel) Anouk als 1e zag (niet bekeken door een roze bril

Even later kreeg ik telefoon van Letty Rozeboom vanuit het concours van de Meern en daar kreeg ik zeer prettig nieuws te horen.
Mijn küren zijn daar weer 1-2-3 geworden.
1- Desiree Mastwijk met Next Generation
2- Letty Rozeboom met LV Masterhill
3- Angelique Loenen met Magic.
Dames, bedankt

Stills volgen nog!!!