Fei dressuur proeven,

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tteettt

Fei dressuur proeven,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 15:06

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de gewone KNHS Z2 Pony proeven, en de Fei proeven waarover in het Imperial riding reglement gesproken wordt? Ben zelf ook al aan het speuren maar kom er niet echt uit! Men noemt bijvoorbeeld Fei proef 40 als gebruikte proef, is dit dan zelfde als dat wij in regulier proeven boekje hebben?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:53

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:20

tteettt schreef:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de gewone KNHS Z2 Pony proeven, en de Fei proeven waarover in het Imperial riding reglement gesproken wordt? Ben zelf ook al aan het speuren maar kom er niet echt uit! Men noemt bijvoorbeeld Fei proef 40 als gebruikte proef, is dit dan zelfde als dat wij in regulier proeven boekje hebben?

Ja, dat zijn dezelfde. Kijk maar eens in je boekje, volgens mij staat daar ook boven de betreffende proef bv 'Landenproef pony's internationaal' oid. Stond er eerst altijd bij tenminste. Wel moet je er even op letten dat de FEI proeven soms op een ander moment gewijzigd worden dan de KNHS proeven, de meest recente versie zal je kunnen vinden op dressuurproeven.nl en eventueel op de KNHS site (denk ik) Ik heb dus geen idee of er wijzigingen zijn he, maar voor het geval dat.