Ik heb misschien wel een hele rare vraag. Ik heb voor de zomervakantie een startkaart aangevraagd. A.s. vrijdag moet ik mijn eerste wedstrijd rijden en ik was een lijstje aan het maken wat ik zoal mee moet nemen. Het zweet breekt me uit, want mijn startkaart moet natuurlijk mee. Nu heb ik in mijn map wel mijn startcoupons zitten, maar HOE ziet die startkaart er nu uit ? Het is voor mij allemaal voor het eerst, dus misschien deze wat ongebruikelijke vraag..(wat een muts ben ik toch). Ik zit nu te twijfelen of ik m in het paspoort het gestopt, maar die ligt op stal, en dat kan ik nu niet checken....
Een gele kaart ter grootte van een A-5je (zodat hij inderdaad in je paspoort past) met daarop groot 'STARTKAART' en wat informatie over je paard en jou.
Ik zou toch even hard zoeken, als je em niet vindt, kun je een duplicaat aan laten maken bij de KNHS, maar dat kost wel geld...
Celinee_
Geplaatst: 26-09-10 20:44
Hij is tegenwoordig blauw er staat duidelijk 'startkaart' op, verder jouw gegevens, combinatienummer, naam paard, etc. Zou idd toch maar even hard zoeken!
Een gele kaart ter grootte van een A-5je (zodat hij inderdaad in je paspoort past) met daarop groot 'STARTKAART' en wat informatie over je paard en jou