Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Een vriendin van mij is namelijk van een wedstrijd teruggekomen met een protocol waar maar 2 opmerkingen van de jury op staan terwijl de jury op een paar onderdelen een dikke onvoldoende heeft gegeven zonder aan te geven wat er niet goed was. Ik was altijd in de veronderstelling dat een jury bij elke onvoldoende moet aangeven wat de reden hiervoor is. Hoe zit het nu eigenlijk
organisator schreef:Dat klopt, en meestal wordt het ook niet door de organisatie op prijs gesteld ivm het doorlopen van het programma
Maar het is wel zo dat een jury een half uur na het sluiten van de ring blijft voor eventuele klachten/vragen.
cornelie schreef:Van mij ook dan maar een vraag. Wanneer mag je een jurycursus gaan doen? Wat kost zoiets nou en hoe lang duurt het etc?
En nog een vraag over een flitsende proef. Als een jury dit dus wil zien maar het paard niet echt een ferro is wat dan? Gewoon een nette proef neerzetten is dan te gewoon?