Ik heb vroeger met mijn pony wedstrijden gereden, pony vond het helemaal geweldig was echt genieten.
Mijn pony is ondertussen met pensioen en ik heb nu een paard die nog bijna niks kon toen ik hem kreeg.
Ik heb les genomen met hem en hij begint steeds fijner te lopen.
Nu ben ik 1 keer met hem gestart en hij vond er echt helemaal niks aan.
Hij drukte zijn rug weg, was tegen de hand in en liep gewoon niet fijn. Terwijl het thuis wel fijn gaat.
Hij gaf aan dat hij er nog niet aan toe was en dat ik te veel van hem vroeg.
Ik rijd nu gewoon lekker thuis met hem en wie weet starten we over een tijdje nog eens.
Ik zie wel hoe het loopt. Gaat hij op wedstrijd ook fijn lopen? prima. Dan gaan we vaker starten.
Blijft hij aangeven dat wedstrijden niks voor hem zijn. Prima dan starten we niet
. Heb ik ook geen problemen mee.Ik ben van mening dat wedstrijden rijden heel erg leuk is. Mits je paard er ook plezier in heeft. Heeft hij dat niet tsjaa.. waarom dan toch perse met dat paard willen starten? Vriendin was het niet met me eens. En dit leek me wel een interesante discussie. Dus ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Barst los.
Zo zou ik het ook doen. Mijn pony's gaan voor op de wedstrijden.
mischien als je een paard wedstrijden hebt gereden over een tijdje en hij er aan gewend is, kan je wel en heel ander paard hebben, en als hij het niet leuk blijft vinden dan niet